• Emala

Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

Män som gnäller om att de är "ensamma" och besatta av kvinnors BMI,  och dessutom utstrålar bitterhet.
    Det är inte attraktiva egenskaper, alls! 
    Varför är du besatt av kvinnors vikt och BMI,  det är ju bara att sålla bort de kvinnor som inte tilltalar dig?
    Jag är gift, men om jag varit singel och sökt efter män så hade jag ju aldrig gnällt på Familjeliv över de män där ute som inte passar mig...
    Sluta haka upp dig på de kvinnor som inte intresserar dig och lägg istället din tid och energi på de kvinnor som faller dig i smaken 

• Emala
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-31 01:55:41 följande:
    Jag lägger mycket energi på dejting. Det bästa de att se jag vart 40+ har antalet kandidater sjunkit drastiskt.  När jag var 30+ kunde jag dejta flera intressanta kandidater om året.  I år har jag endast varit på en dejt på hela året.  
    De kvinnor som faller mig smaken finns inte längre...
    Varför är det så få kvinnor 30+ som inte håller måttet kan man fråga sig.
    Ja det är ju rätt tråkigt att kvinnor 30+  inte håller måttet för dig.
    Har du tänkt på att vidga dina vyer?    Leta efter dejter på andra kontinenter?   
    Det är ju ett bra tips annars!    Lycka till!
  • Emala

Det verkar faktiskt som att ditt största problem och issues är främmande människors vikt.  Du tjatar om det och återkommer hela tiden till människors vikt och BMI.
    Du väljer ju själv vilka du vill träffa,  varför lägga ner så mycket tjafs och energi på att prata om de du inte vill dejta?
    Fokusera på de du vill dejta istället för att haka upp dig på de kvinnor och profiler som du inte är intresserad av.

Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.