Extrem trötthet
Finns detnågonsom har någonidéomvadmittmåendekanberorpå?
Jag är extrem trött. Detbörjadenågongång i börjanpååretatt jag långsamtblivittröttare och ungefär i majgickdetnedanförväldigtsnabbt. Nu är jag extrem trött i bådekroppen och hjärnannästanjämt. Sedan någraveckortillbakakänner jag ävensmåttillamåendenästanhelatiden och har huvudvärk (intestarkt, fördetmestabarasåattdetmärks) varendadag fram och till. Iblandvaknar jag tommedhuvudvärk.
Jag har nästan alla symptompå en skördkörtelunderfunktion (förutomförstoppning), menvärdernaärperfekta.
Det har gjortsnågrablodprov och alltserbraut. Blodtrycketärbra. Jag trivsävenbrapåmitt jobb och medminakollegor, såingetpsykosomatiskfråndettahåll.
Jag kännerinteatt jag fårhjälpavvården. Visstgör de tester, somblodtester, men de testar en sakåtgången och detblirmycketväntetid. Typ: de testarnågrablodvärden, såfår jag väntarfleradagarpåresultat, sedanbehöver jag boka en nytidförattprataomresultaten och hur man gårvidare och såfortsätterdet. Nu ska de testaförsömn-apne, mendetärverkligenintetroligatt jag har det. Men detinnebär att jag fårigenväntapå en tid, väntapåutvärderingen, väntapå en nytidförattprataomresultaten ....
Jag orkarsnartintemer. Jag känneratt jag hållerpåattmåpsykiskdåligtpågrundav min trötthet och jag ärrättsäkerpåatthamnar jag i en depressionsåkommerläkarenatt se dettasomorsaktill min trötthet, intetvärtom, och dåblir detaldrigbättre.