• Anonym (Anonym)

Ni som onanerar till andra tjejer

Ni som är i ett förhållande men onanerar till andra tjejer, hur ser ni själva på detta? 

Min kille onanerande till bilder på min vän. Ser det som betydligt värre än om det är någon jag/vi inte känner. Vi har pratat ut om detta, så det är inte själva händelsen  som jag vill diskutera i tråden. Utan jag undrar hur ni män som gör såhär tänker ni om ni skulle onanera till en bild på er tjejs kompis? Min kompis är en upptagen, blond tvåbarnsmamma med plastikopererade bröst och fillers i läpparna. Hon lägger ofta upp lättklädda bilder på nätet. 

Min killes förklaring var att han inte tänkte på Henne i sig, utan att han bara såg bilden. Jag förstår att alla killar är olika. Men är det så ni funkar? Kan ni bortse från vem det är och bara kolla på själva bilden? Det har gjorde mig ledsen och förstört mitt självförtroende rätt så mycket, jag ser det som nästan en form av otrohet. Så det skulle hjälpa mig om jag kunde förstå hur killar tänker och fungerar. 

• Svar på tråden Ni som onanerar till andra tjejer
  • Anonym (Anonym)

Det var andra tjejer också, men dessa känner jag inte så det brydde jag mig inte alls mycket om.

• Anonym (Anonym)

Puff

• ruyffo

Det finns nog inget generellt svar på hur killar funkar men jag skulle nog säga att man knappast kan förbise vem det är på bilden om man känner personen.

Jag hade inte gått igång på en bild om det var min syrra exempelvis.. Även om bilden var sexuellt utmanande.

Så nog tycker din kille att din kompis är sexuellt attraktiv såklart.

Men med det sagt, det behöver inte betyda att han föredrar henne före dig eller att han vill byta ut dig mot henne. Han gillar kanske bara att fantisera om henne. 

Jag har exempelvis haft fantasier om min frus kompisar men jag tycker inte mindre om min fru för det, och har inga tankar på att vara med hennes kompisar 

• Anonym (Anonym)
    ruyffo skrev 2024-08-30 07:21:34 följande:

Det finns nog inget generellt svar på hur killar funkar men jag skulle nog säga att man knappast kan förbise vem det är på bilden om man känner personen.

Jag hade inte gått igång på en bild om det var min syrra exempelvis.. Även om bilden var sexuellt utmanande.

Så nog tycker din kille att din kompis är sexuellt attraktiv såklart.

Men med det sagt, det behöver inte betyda att han föredrar henne före dig eller att han vill byta ut dig mot henne. Han gillar kanske bara att fantisera om henne. 

Jag har exempelvis haft fantasier om min frus kompisar men jag tycker inte mindre om min fru för det, och har inga tankar på att vara med hennes kompisar 

Tack för ditt svar.

Det är lite intressant bara att han ofta förut pratat väldigt negativt om hennes utseende och sedan gör han så. Men det lär ju ha varit ett sätt dölja det på. 

Jaså har du med fantiserat om din frus kompisar? Hur menar du med fantisera, har du också onanerat till dem? 

Nej det är kanske bara så, att man bara fantiserar. Jag har bara så svårt att förstå hur man kan vilja vara med sin egen tjej, men fantisera om andra? tycker man verkligen att hon är vacker då? Jag har ju sedan dess inte känt mig fin inför honom överhuvudtaget. Ger han mig en komplimang tror jag bara att han säger så det för att. Har väldigt svårt att ta emot det. Tänker bara på hur hon ser ut. Jag är smal och lång. Men hon är vältränad med sexpack. Känner inte att jag hade velat se ut som henne. Jag är relativt nöjd inför mig själv och andra, har alltid fått mycket komplimanger. Men jag är inte nöjd inför honom. Där tror jag inte att jag duger längre.

• Anonym (Anonym)

Men jag får kanske försöka tänka att det bara var fantasi som du sa? Och de andra tjejerna var ju vanliga så visst han kanske inte enbart föredrar plastikopererade blonda tjejer med sexpack och fillers i läpparna. 

Min kille sitter mest och säger att han inte vet vad han ska göra för att jag ska känna mig fin igen och att han känner sig dum och ångrar sig. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Em)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-08-30 07:37:26 följande:

Tack för ditt svar.

Det är lite intressant bara att han ofta förut pratat väldigt negativt om hennes utseende och sedan gör han så. Men det lär ju ha varit ett sätt dölja det på. 

Jaså har du med fantiserat om din frus kompisar? Hur menar du med fantisera, har du också onanerat till dem? 

Nej det är kanske bara så, att man bara fantiserar. Jag har bara så svårt att förstå hur man kan vilja vara med sin egen tjej, men fantisera om andra? tycker man verkligen att hon är vacker då? Jag har ju sedan dess inte känt mig fin inför honom överhuvudtaget. Ger han mig en komplimang tror jag bara att han säger så det för att. Har väldigt svårt att ta emot det. Tänker bara på hur hon ser ut. Jag är smal och lång. Men hon är vältränad med sexpack. Känner inte att jag hade velat se ut som henne. Jag är relativt nöjd inför mig själv och andra, har alltid fått mycket komplimanger. Men jag är inte nöjd inför honom. Där tror jag inte att jag duger längre.

Jag har hört att man ska passa sig om ens man pratar negativt om en kvinna. Det verkar ha en motsatt betydelse, för en man som inte gillar det han ser, bryr sig knappast.

Det betyder inte att han vill byta, men nog sjutton gillar han det han ser.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Em) skrev 2024-08-30 16:08:31 följande:
    Jag har hört att man ska passa sig om ens man pratar negativt om en kvinna. Det verkar ha en motsatt betydelse, för en man som inte gillar det han ser, bryr sig knappast.

Det betyder inte att han vill byta, men nog sjutton gillar han det han ser.
    Ja det uttrycket har jag med hört förut. Trodde bara inte min kille var en sådan. Man vill ju inte tro det. Trist.
  • ruyffo
    Anonym (Anonym) skrev 2024-08-30 07:37:26 följande:

Tack för ditt svar.

Det där med fantisera är ju lite luddigt uttryck kanske. Det behöver absolut inte innebära att han inte tycker du är snygg och attraktiv. Ibland kan man gå igång på lite halvkonstiga saker, ofta sånt som man kanske inte känner att man nödvändigtvis vill göra.

Exempelvis fantiserar många om att ha gruppsex, ligga med sin chef, vara dominanta eller väldigt undergivna, men alla vill inte leva ut den fantasin utan den finns i huvudet typ.

Mitt ex gick igång på tanken att vara utnyttjad av flera killar men hon ville absolut aldrig hamna i en sån situation.

Din kille kanske tycker att din kompis är lite slampig och verkar billig/vilja ligga med alla och går igång på den fantasin  utan att vilja dra nytta av det. 
  • Anonym (Em)
    ruyffo skrev 2024-08-30 23:33:16 följande:
    Det där med fantisera är ju lite luddigt uttryck kanske. Det behöver absolut inte innebära att han inte tycker du är snygg och attraktiv. Ibland kan man gå igång på lite halvkonstiga saker, ofta sånt som man kanske inte känner att man nödvändigtvis vill göra.

Exempelvis fantiserar många om att ha gruppsex, ligga med sin chef, vara dominanta eller väldigt undergivna, men alla vill inte leva ut den fantasin utan den finns i huvudet typ.

Mitt ex gick igång på tanken att vara utnyttjad av flera killar men hon ville absolut aldrig hamna i en sån situation.

Din kille kanske tycker att din kompis är lite slampig och verkar billig/vilja ligga med alla och går igång på den fantasin  utan att vilja dra nytta av det. 
    Ja det stämmer. Men det kan också vara så att han drar nytta av det vid ev fylla eller bråk. Tyvärr händer sånt.
    Det är nog bra om Ts inte är alltför naiv. 
    Fast kompisen är förhoppningsvis en kompis och säger ifrån, men sånt händer tyvärr att de inte gör också.
Svar på tråden Ni som onanerar till andra tjejer