• Anonym (Anonym)

Ni som onanerar till andra tjejer

Ni som är i ett förhållande men onanerar till andra tjejer, hur ser ni själva på detta? 

Min kille onanerande till bilder på min vän. Ser det som betydligt värre än om det är någon jag/vi inte känner. Vi har pratat ut om detta, så det är inte själva händelsen  som jag vill diskutera i tråden. Utan jag undrar hur ni män som gör såhär tänker ni om ni skulle onanera till en bild på er tjejs kompis? Min kompis är en upptagen, blond tvåbarnsmamma med plastikopererade bröst och fillers i läpparna. Hon lägger ofta upp lättklädda bilder på nätet. 

Min killes förklaring var att han inte tänkte på Henne i sig, utan att han bara såg bilden. Jag förstår att alla killar är olika. Men är det så ni funkar? Kan ni bortse från vem det är och bara kolla på själva bilden? Det har gjorde mig ledsen och förstört mitt självförtroende rätt så mycket, jag ser det som nästan en form av otrohet. Så det skulle hjälpa mig om jag kunde förstå hur killar tänker och fungerar. 

• Svar på tråden Ni som onanerar till andra tjejer
  • Anonym (Man5)
    Anonym (Em) skrev 2024-08-31 12:28:28 följande:
    Bra, då vet vi att män är vidriga.
    Är det din definition av att vara vidrig? Att man attraheras till mer än en person och att man sköter detta snyggt, men lever ut vissa saker i sin fantasi?
  • Anonym (stackars)

Åter igen feg kille som inte vågar stå för sin typ eller typer av kvinnor som är i hans smak, lögnare redan där.

Om en kille sedan skulle skämmas för att ta med sin tjej som han är attraherad av till en firmafest och hon har en sk bimbo look är han än mer feg. Mer då attraktivt med en man som har den sk bimbo looken som sin typ eller en av sina typer och kan stå för det, för då står han för vem han är, och det är starkt och det är attraktivt hos en man. Män liksom kvinnor får ha vilken typ de vill i utseende, finns inte någon annan som ska bestämma det åt dem, men att inte stå för det säger så mycket mer om vilken karaktär man är. Mitt ex exempelvis är en annan typ än den typen som kom senare. Jag vet han kunde höja ett par ögonbryn och ryktesvägen, men det brydde väl inte jag mig om, jag hade valt honom (exet) för han var min typ, vad någon annan såg i honom struntade väl jag i. Likaså om det skulle höjas ögonbryn på en firmafest. Han var min och jag var stolt över honom då. Jag förstår resonemanget finns de som är fega som inte vågar stå för det. Vill man vara ihop med en sån? 

Jag kan inte tänka mig att män skulle vara annorlunda än kvinnor, när det gäller det här,  inte finns det kvinnor som skulle välja en man de inte tycker är attraktiva att onanera till, avtändande.  

• Anonym (Em)
    Anonym (Man5) skrev 2024-09-01 16:44:13 följande:
    Är det din definition av att vara vidrig? Att man attraheras till mer än en person och att man sköter detta snyggt, men lever ut vissa saker i sin fantasi?
    Näh, men det här du skrev.

(Jag förstår att du inte vill att din man ska dra i den till bilder på din kompis, det är dålig stil. Men jag tror att dom flesta män gör betydligt mer och grövre saker i sin fantasi.)

Om att ni gör grövre saker med era tjejers kompisar i era fantasier. Jag tror inte ni säger nej till det på riktit då.
  • Anonym (Em)
    Anonym (Em) skrev 2024-09-02 00:16:04 följande:

(Jag förstår att du inte vill att din man ska dra i den till bilder på din kompis, det är dålig stil. Men jag tror att dom flesta män gör betydligt mer och grövre saker i sin fantasi.)

Om att ni gör grövre saker med era tjejers kompisar i era fantasier. Jag tror inte ni säger nej till det på riktit då.
    Tycker oxå det är tragiskt att det inte finns nåra män som inte är trogna i fantasin. Jag fantiserar bara om mina killar. Män fantiserar  bara om andra.
  • Anonym (Man5)
    Anonym (Em) skrev 2024-09-02 00:16:04 följande:

Vi säger nej på riktigt, alltså i verkligheten. Men i fantasin kan tankarna få spelrum.
  • Anonym (Kräks)

Ehh alltså jag är inte särskillt pryd eller så av mig. Inte svartsjuk heller. Jag skulle nog till och med kunna tillåta enstaka penetrationer vid sidan av.

Men att dra in en av mina kompisar i ekvationen där får någon personlig gräns.

Med det sagt jag skulle kunna onanera till bilder av andra kvinnor men, skulle sätta en kula i huvudet på mig själv om jag runkade till min flickväns kompisars bilder. Det är över gränsen.
    Vad är nästa steg?
    Barnens kompisars bilder när dom kommer upp i "rätt" ålder.

Nej fy fan, dörren är där tack och hej...

• Anonym (sweet dreams)

De flesta män skulle jag säga fantiserar om kvinnor som finns i omgivningen, särskilt om dessa gör sig tillgängliga och anspelar på sex. 

Om män är trogna eller otrogna i skarpt läge beror lite på hur många chanser de får, hur bra självkänsla de har i grunden och - förstås - på villen moral de anser sig ha. 

En man som sällan eller aldrig får sex hemma är klart lättare att reta.

• Anonym (Em)
    Anonym (Man5) skrev 2024-09-02 06:34:28 följande:
    Vi säger nej på riktigt, alltså i verkligheten. Men i fantasin kan tankarna få spelrum.

Kan du förklara då varför ni tackar nej, när ni får erbjudandet direkt från personen i er fantasi? Vad säger att ni inte vill förverkliga er fantasi när ni får chansen?

Jag förstår att man inte kan påverka drömmar. Men att fantisera och runka åt tjejens kompisar tycker jag är ett vidrigt beteende. Då kunde han lika gärna skaffat kompisen på en gång istället.

• Anonym (stackars)
    Anonym (Em) skrev 2024-09-02 15:40:35 följande:

Kan du förklara då varför ni tackar nej, när ni får erbjudandet direkt från personen i er fantasi? Vad säger att ni inte vill förverkliga er fantasi när ni får chansen?

Jag förstår att man inte kan påverka drömmar. Men att fantisera och runka åt tjejens kompisar tycker jag är ett vidrigt beteende. Då kunde han lika gärna skaffat kompisen på en gång istället.

Det jag också menar, jävla fegis är vad han är. 
  • Anonym (Man5)
    Anonym (Em) skrev 2024-09-02 15:40:35 följande:

För att vi attraheras av fler än en person. Men vi väljer den vi helst vill ha och lever monogamt med den personen.

Om vi valt tjejkompisen från början och blivit ihop med henne så hade vi haft hennes kompisar i fantasin.
  • Anonym (Hmm)

Nej det hade jag inte tyckt var ok. om han bara behöver en bild på en lättklädd tjej så t det ju enkelt och hitta, men han har medvetet valt att välja just denna kvinna som ni känner för han fantiserar om henne.

jag hade inte kunnat reparera den tilliten då jag hade antagit att han alltid hade gått och suktat efter just henne.

• Anonym (stackars)

Ju mer jag tänker på detta desto mer äckelkänslor får jag. Lever mig in i hur det är att vara TS, tänk om det varit min kille som gjort så, skulle jag tänka tillbaka på alla gånger min kompis varit hemma hos oss, hur många gånger vi träffats, sociala sammanhang, och hela denna tid har han haft ögon för henne, min egen vän. 

Hur skulle också min vänskap med henne fortsätta? Skulle jag klara av att ta en fika på stan med henne, sitta mittemot och veta detta? 

Normala killar hade reagerat precis som du gjort här TS, om deras tjejer onanerat till deras killkompisar. Det här är inget manligt eller kvinnligt dilemma, mysterium, här tror jag vi är helt lika varandra. 

Svar på tråden Ni som onanerar till andra tjejer