• Anonym (A)

Be om att få bli tagen där bak?

Nu var det väldigt längesedan jag och min partner hade analsex. Som kvinna så har jag aldrig själv vågat be om det. För om det är jag som ber om det och det skulle hända en bajsincident så hade jag skämts ihjäl. Han har helt slutat ta initiativ till det trots att han alltid gillat "butt stuff". 
    Hur gör ni andra tjejer när ni vill ha analsex? Ber ni om det eller väntar in initiativ från killen?

• Svar på tråden Be om att få bli tagen där bak?
  • Meddelande borttaget
  • Tom Araya
    MedelåldersMaria skrev 2024-09-22 15:59:15 följande:
    Har du en egen vilja?
    Absolut och den har jag inga problem att uttrycka. Jag vill gärna ha detsamma från henne, det både underlättar och är upphetsande.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Lazzi
    LindaPhil skrev 2024-10-24 11:26:46 följande:

Varför "be" om det?

Kan du inte bara BEORDRA honom att ta dig så?

Foten i munnen

Dessutom kan jag av egen erfarenhet tala om att de allra flesta män tänder vilt på sådant...

Helt rätt 
  • Anonym (Sixten)

Min Börje säger bara bit i kudden nu blir det stock

• Anonym (Mogen Q)

Till min egen man, eller till en älskare som jag känner väl, har det ibland hänt att jag har sagt att jag vill. Särskilt om han har lyckats göra mig mycket upphetsad, för då försvinner min blygsel....

Men oftast brukar det räcka med att jag visar på olika sätt, t ex vänder rumpan till och låter mitt finger smeka över mitt anus, eller stönar och visar med rörelser att jag gillar när mannen smeker eller slickar där, vilket brukar leda till nästa steg.

Ett säkert kort, särskilt med en ny älskare och vi inte hunnit lära känna varandra, är att jag stoppar in min butplug med diamant i änden, antingen i förväg och låter honom upptäcka det som en överraskning, eller så gör jag det under tiden vi har förspel, eller låter honom göra det.
    Detta brukar uppskattas mycket och har nog aldrig slagit fel, det verkar uppfattas som en tydligt signal att jag är intresserad av att bli tagen där bak.

Dessutom gillar jag med butplug jag på detta sätt har hunnit förbereda mig för penetration, både att min muskel redan är förberedd och mera avslappnad och att jag redan är förberedd med glidmedel. Att redan vara förberedd är för mig viktigt särskilt när det är med en älskare som är särskilt grovt utrustad.

När man har gjort det några gånger, oavsett om man säger det eller visar det, så blir det lite lättare för varje gång, mindre nervöst och enklare, att säga det eller visa det att man vill bli tagen där bak.

Om du gillar att bli tagen där bak, vänta absolut inte på killens initiativ, börja här och nu att säga det eller visa det, så kommer det snart att kännas naturligt.
    Om han inte vill så får han självfallet säga det.

Vänta inte...

• Anonym (Mogen Q)

PS:
    Att vänja sig vid att prata om det har också en annan stor fördel för mig.
    När vi kan prata avslappnat om det så kan jag också säga hur jag vill ha det och hur han ska göra.
    T ex att han ska börja mycket långsamt, att först bara penetrera en så liten bit som möjligt och sedan hålla sig helt stilla en liten stund, tills jag säger eller visar att det är ok att han börjar röra sig, sakta från början.
    Detta är extra viktigt för mig när han är välutrustad.

Om han börjar med att försöka penetrera djupare eller börjar röra sig ut in på en gång så klarar jag inte att slappna av. Helt automatiskt och helt ofrivilligt så liksom krampar jag ihop i rumpan, det kan bli både smärtsamt och omöjligt att fortsätta.

Jag behöver att han stannar upp lite och håller sig helt stilla efter att han penetrerat en liten bit, tills jag har hunnit slappna av.
    När jag säger eller visar att han kan fortsätta så vill jag att han börjar sakta, inte för djupt i början, och att han sakta kommer djupare och djupare.
    De flesta skickliga och erfarna män vet nog att gå tillväga ungefär på detta sätt, eller är uppmärksamma nog för att känna att det är så jag vill ha det.

Om han vet att göra rätt så klarar jag efter en stund att ta det utan några som helst problem. När jag är riktigt upphetsad är det efter en stund lättare för mig att att verkligen njuta av det på riktigt, både djupt och intensivt.
    För mig är det faktiskt lättare, och skönare, att ta en mycket välutrustad där bak än "som vanligt", eftersom rumpan inte har någon begränsning på djupet som kan skapa obehagsskänslor när han penetrerar djupt.
    De gånger jag får orgasm av penetration så får jag mina mest intensiva och skönaste orgasmer när jag blir tagen där bak. 

Så är det för mig. Men jag hoppas mina ord kan vara till nytta för någon, både för någon kvinna och någon man.
    Vänta inte...

Lycka till!

• Anonym (Sanna1986)

Jag brukar ta tag i kuken och hålla den mot analen:). Nu är iof min kille med på noterna, vi har analt ett par gånger i veckan:)

• Anonym (Man34)

Vi planerar nästan alltid analsex med rengöring innan. Sen värmer jag upp henne ordentligt med slick, finger o en analplug. Förra veckan var vi iväg o var barnlediga. Då blev det analt på kvällen men även morgonen efter. Var inte meningen men efter lite vanligt sex så ville hon ha in den där o den var ju lite töjd sen kvällen innan så det gick smidigt:) Otroligt skönt iaf! 

• Anonym (Robin)

Är det någon kille här som har testat analsex med en kille?

• Anonym (Kille)

Ta initiativet själv. Be han ta dig där. Massor av glidmedel. Men styr upp det själv. Bästa som finns när kvinnor tar för sig för sin njutning

• Anonym (Gillaranalt)
    Anonym (A) skrev 2024-08-30 00:18:27 följande:
    Be om att få bli tagen där bak?

Nu var det väldigt längesedan jag och min partner hade analsex. Som kvinna så har jag aldrig själv vågat be om det. För om det är jag som ber om det och det skulle hända en bajsincident så hade jag skämts ihjäl. Han har helt slutat ta initiativ till det trots att han alltid gillat "butt stuff". 
    Hur gör ni andra tjejer när ni vill ha analsex? Ber ni om det eller väntar in initiativ från killen?

Förbered dig innan med glidmedel i och runt anus. Ställ dig på alla fyra sen när han närmar sig dig tar du tag i den hårda och för den mot anus och låt han komma in i dig så är det klart. Glad
Svar på tråden Be om att få bli tagen där bak?