Till min egen man, eller till en älskare som jag känner väl, har det ibland hänt att jag har sagt att jag vill. Särskilt om han har lyckats göra mig mycket upphetsad, för då försvinner min blygsel....
Men oftast brukar det räcka med att jag visar på olika sätt, t ex vänder rumpan till och låter mitt finger smeka över mitt anus, eller stönar och visar med rörelser att jag gillar när mannen smeker eller slickar där, vilket brukar leda till nästa steg.
Ett säkert kort, särskilt med en ny älskare och vi inte hunnit lära känna varandra, är att jag stoppar in min butplug med diamant i änden, antingen i förväg och låter honom upptäcka det som en överraskning, eller så gör jag det under tiden vi har förspel, eller låter honom göra det.
Detta brukar uppskattas mycket och har nog aldrig slagit fel, det verkar uppfattas som en tydligt signal att jag är intresserad av att bli tagen där bak.
Dessutom gillar jag med butplug jag på detta sätt har hunnit förbereda mig för penetration, både att min muskel redan är förberedd och mera avslappnad och att jag redan är förberedd med glidmedel. Att redan vara förberedd är för mig viktigt särskilt när det är med en älskare som är särskilt grovt utrustad.
När man har gjort det några gånger, oavsett om man säger det eller visar det, så blir det lite lättare för varje gång, mindre nervöst och enklare, att säga det eller visa det att man vill bli tagen där bak.
Om du gillar att bli tagen där bak, vänta absolut inte på killens initiativ, börja här och nu att säga det eller visa det, så kommer det snart att kännas naturligt.
Om han inte vill så får han självfallet säga det.
Vänta inte...