• Anonym (Anonym signatur)

Har du kvinna slickat fitta?

Har du kvinna slickat fitta? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du kvinna slickat fitta?
  • Anonym (Li)
    Anonym (S) skrev 2024-09-01 19:34:52 följande:

För mig var det så att det var en tjej som var homosexuell och trängde sig på och tjatade och försökte övertyga mig om att jag var b. Hade sex med henne kanske fyra gånger. En av dessa gånger gick jag ned på henne. 

Sätt mer tydliga gränser kring din taste och din person. Värna om dig själv oxå erotiskt och låt dig inte övertalas till något du innerst inne inte vill. Seså var nu framgent snäll mot dig själv! 
  • Moderator

Tråden har rensats och vi vill påminna er att inte gå offtopic .
    Mvh
    Admin

• Anonym (Carin)
    Moderator skrev 2024-09-01 20:41:24 följande:

Tråden har rensats och vi vill påminna er att inte gå offtopic .
    Mvh
    Admin

Tack moderatorn.
    Är ett mycket angeläget ämne och då finns det inget utrymme för trams och flams som inte har med att slicka fitta att göra.
  • Anonym (())

Inget som angår dig. Oförskämt att ställa såna frågor till främmande personer. 

• Anonym (Anonym signatur)
    Anonym (()) skrev 2024-09-01 21:07:23 följande:

Läs inte tråden då. Av nyfikenhet ställde jag frågan. Det är sexforumet 
  • Anonym (A)

Undra vad det är för surkärringar som härjar här på FL som måste rösta ner varenda inlägg som handlar om sex. Är de själva sexuellt frustrerade?

• Anonym (())
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2024-09-01 21:51:29 följande:
    Läs inte tråden då. Av nyfikenhet ställde jag frågan. Det är sexforumet 
    Fortfarande en obscen fråga att ställa till kvinnor som du inte vet ett skvatt om.

Hade du frågat samma sak till främmande kvinnor i verkliga livet och med samma grova språk? Fattar du inte att det är jävligt oförskämt att göra så? 

Och fortfarande är det inget som angår dig heller. 
  • Anonym (Lågvattenmärke i massor)
    Anonym (()) skrev 2024-09-01 21:07:23 följande:

+ 1.

Familjeliv blir bara mer och mer porrfixerat och infesterat för varje dag av störda typer som inte har här att göra. 
  • Anonym (Lågvattenmärke i massor)
    Anonym (A) skrev 2024-09-01 22:07:16 följande:

Undra vad det är för surkärringar som härjar här på FL som måste rösta ner varenda inlägg som handlar om sex. Är de själva sexuellt frustrerade?

Knappast. Sex finns i överflöd för kvinnor. Vi behöver inte pådyvla andra människor vår sexuella frustration på nätforum eftersom vi faktiskt kan få sex i verkliga livet. Till skillnad från incels o annat löske. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Lågvattenmärke i massor) skrev 2024-09-01 22:42:52 följande:
    Knappast. Sex finns i överflöd för kvinnor. Vi behöver inte pådyvla andra människor vår sexuella frustration på nätforum eftersom vi faktiskt kan få sex i verkliga livet. Till skillnad från incels o annat löske. 
    Du vet att ingen tvingar dig att gå in och läsa dessa trådar va? Och ändå gör du det. Varför? 
Svar på tråden Har du kvinna slickat fitta?