Anonym (Oacceptabelt) skrev 2024-09-04 21:32:35 följande:
Korkat?? Det är ju så lagar ändras.
Och ja, man tar viktiga beslut om barnen. Därför är det ju viktigt att inte som du, skada sina barn. Därför hoppas jag det kommer en lag likt den som väl finns i Frankrike om sociala media, men för omskurning - att barnen kan dra sina föräldrar inför rätta för övergrepp om de vill som vuxna.
Du kommer aldrig få medhåll, Gullvivor, på forumet här för att du har låtit könsstympa din son. Du har försökt i många trådar men det blir alltid samma svar du får.
Det är inte skadligt att omskära en pojke och den dag det eventuellt skulle bli olagligt kanske man kan börja provoceras av folk som gör det illegalt på sina barn.
Innan dess är det bättre om man håller munnen stängd och fokuserar på ens eget liv.
"Många trådar" ja men visst.. Detta är första gången jag ens nämner min sons omskärelse som skedde för några månader sedan. Så det där var en lögn, dessutom har jag innan diskuterat omskärelse i en tråd för 2 år sedan och då hade jag ingen son. Jag svarade på frågan trådskaparen hade och har inget syfte öht att få medhåll.