• Frittfall1234

Vad hände med skilsmässa.se?

?Frittfall? är här nu också, men mitt nick var taget , så fick lägga på lite siffror. Jag blir redan galen på alla annonser och oreda här, vårt gamla forum måste återskapas! 

En lång tid trodde jag att det var något med min dator eller telefon som gjorde att jag inte längre kom åt forumet, men fick sen ett infall att söka här - och blev så glad att hitta lite gamla bekanta och förstå att forumet var borta för alla och inte bara för mig. jag kan ingenting om IT, men jag hoppas att det går att öppna igen

• Frittfall1234
    Cricket skrev 2024-10-15 23:24:34 följande:

@Noomi Hej och välkommen!
    detta är inget för mig heller, men håll ut lite så ska vi se om vi kan fixa detta. Jag kämpar och har nu funnit att ägaren bytt server/domän. Jag är vetkligen totalt kass på detta, men tänker (fula ord ) inte! Ge! Mig! 

det är så många som saknar ?vårt? forum och många som iaf jag känner oro för. 

Jag har återigen mailat webbhotellet. Nästa får bli att ringa. Jag hoppas att jag hinner. 

Jag lägger upp här om vi behöver vara fler krafter. 

Cricket

Hur har det gått med webbhotellett, fått något svar?
  • Frittfall1234

skulle det vara en väg att starta upp ett nytt forum? Alltså med ny admin, nytt domännamn osv? förvisso utan all historik, men för att komma ifrån Familjeliv och vara i en teknisk lösning som är användarvänlig som skilsmässa.se var - och framför allt, ge oss alla tillbaka möjligheterna att stötta varandra som vi gjorde tidigare?

Svar på tråden Vad hände med skilsmässa.se?