Inlägg från: Anonym (Ensamseglaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ensamseglaren)

Vad hände med skilsmässa.se?

Hej alla!
    Här är en till som också saknar forumet.  (Ensamseglaren kallade jag mig) 
    Efter att nu ensamseglat i ett år sen separationen så berättade min fru idag att hon skickat in skilsmässoansökan. Jag har levt på hoppet länge, dels av att många ändå trott på oss som par igen. Familjerådgivningen trodde på det, men inte min fru.
    Jag dör inombords ännu en gång. Om sex månader är jag skild, då hoppas jag att en resa likt den The Tin can man gjorde även blir en liknande resa för mig. 
    Kämpat med min frus dåliga mående i två år nu, allt har inte skötts snyggt, men hon är min människa. Jag fixar inte livet utan henne.

• Anonym (Ensamseglaren)
    Cricket och Kusinvitamin65
    Tack för era peppande ord. Jag har vart rätt så nere en tid nu, och är det än. Vill bara säga tack för att ni skrev till mig. Jag ger inte upp än. Även om det kanske nu blir skilsmässa, hoppas jag min fru ändå ser värdet i att ha en familj. Det liv hon och jag nu lever är mer eller mindre en mardröm. Hjälper henne fortfarande mycket med att klara av sitt nya liv. Hon i sin tur hjälper mig. Vi är bäst tillsammans men hon är som en tonåring just nu.

Hoppas sidan snart kommer upp igen.

Ta hand om er!

:)
Svar på tråden Vad hände med skilsmässa.se?