Vad hände med skilsmässa.se?
Hej allihop!
Jag saknar också Skilsmässa.se. Skrev dock inte så ofta eller mycket då men gjorde väl ett par inlägg. Blev lämnad av efter ett sju års långt förhållande. Jag hade svårt att förstå varför jag mådde så fruktansvärt dåligt. Förstod efter ett år att han var narcissistisk. Det tog mig ytterligare två år att bli mig själv igen. Det var som terapi för mig att läsa trådarna och jättejobbigt när forumet bara försvann så plötsligt. Hemskt tråkigt med alla försvunna trådar som inte verkar kunna återställas. Tänker främst på er som skrev ofta och mycket. Om jag bara hade kunskapen skulle jag starta ett nytt forum. Jag har dock relativt bra kunskap om och erfarenhet när det gäller Facebook och administrerar flera grupper där. Om det finns intresse så skulle jag kunna starta upp en grupp där? Även om det inte går att få tillbaka de gamla trådarna så skapas det förhoppningsvis nya och de kommer ju att vara till nytta för de som skriver och för de som råkar ut för liknande saker i framtiden. Numer går det att vara anonym i grupper om administratörerna tillåter det och det blir nog nödvändigt. Dock kommer gruppen inte att vara öppen och man är inte anonym för administratörerna. Att gruppen inte är öppen betyder att man måste söka medlemskap och att bara medlemmar kan läsa vad som skrivs.