Inlägg från: Anonym (Rob) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rob)

Korta killar...varför?

Till att börja med. Vad räknar du som kort kille ?

• Anonym (Rob)
    Anonym (IRL vs FL) skrev 2024-09-05 16:06:10 följande:

I verkliga livet håller jag inte riktigt med. Är själv kort och har dejtat korta killar och är nu gift med en kort kille. Ingen av dem har känt något behov av att hävda sig. De har varit fina män.

Här på FL håller jag dock helt med mig. Alla som skriver att de är korta verkar ha ett oerhört kvinnoförakt och självhävdelsebehov. Mycket trist!

Kvinnoförakt har jag inte sett.  Däremot behöver korta killar kompensera för att de flesta kvinnor ratar korta män.   
    Kvinnor ser inte till korta män helt enkelt och som tråden visar sätter kvinnor negativa egenskaper kopplade till mäns längd. Medan man sätter positiva egenskaper till långa män.   
    Man kan ju undra vad kvinnor har för agenda egentligen.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (IRL vs FL) skrev 2024-09-05 16:25:47 följande:
    Nähä, men det har jag.

Märkligt att "kompensera" genom att vara ett arsle dock.
    Vet inte riktigt vad du syftar på.
    Personligen har jag aldrig brytt mig om att kompensera. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Maria) skrev 2024-09-05 17:43:42 följande:
    Det tycker jag inte? du verkar vilja se sånt som inte finns, oklart varför.

Du vet inte hur andra ser ut här, förutsätt inget. Kan vara att jag är längre än dig och har ett betydligt lägre bmi med :)
    Det verkar ju du och TS också...

Jag ser ingen koppling alls vad gäller långa och korta män i förhållande till hur lugna de är.  
  • Anonym (Rob)
    Anonym (IRL vs FL) skrev 2024-09-05 18:04:34 följande:
    Du är själv kort och verkar inte lugn. Det är väl en koppling.
    Haha, jag är lugnet själv. Så hur kan du säga de när du aldrig har träffat mig ? 

Jag ser bara inte din koppling alls med korta män. När jag tittar bland vänner och kollegor.   
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Huxley) skrev 2024-09-05 18:18:02 följande:

Lite åt hållet den där spännisen "vem var det som kastade"

ja, Rob är en liten spännis också, vilken kille som helst kan se det. Försöker återfå någon slag kontroll Pga en underliggande osäkerhet

tänk chihuahua.

Men sen så finns det korta killar som inte är arroganta. Typ short kings. 

Så alla korta killar tränar pga osäkerhet?   Varför tränar långa män då ?  De behöver ju inte vara osäkra då alla kvinnor älskar långa män ?
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-09-05 18:30:03 följande:
    På tal om hat...
    Jag var ironisk... 
    Men samtidigt om korta män skulle vara osäkra så borde i så fall tjocka kvinnor vara de också....
    Eftersom båda faller utanför idealet. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-09-05 18:41:27 följande:
    Nej.

Det är bara din hjärna som hängt upp sig på anorektiska kvinnor.
    Och din hjärna verkar ha hängt upp sig på långa män. Eftersom du bara träffat långa.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Rob)
    "It?s often said that women look for partners that are tall, dark and handsome.

But research has revealed that if your man is on the tall side, he is more likely to be unfaithful.

A report on what drives men to cheat, found that the majority of those that admit seeing another woman behind their partners? back were over five foot 10.

In fact, the study included in a report by online affairs website Ashley Madison found that taller men were twice as likely to cheat when compared to those under five foot 10."

nypost.com/2017/08/29/tall-men-are-most-likely-to-cheat-research-says/
Svar på tråden Korta killar...varför?