Inlägg från: Anonym (IRL vs FL) |Visa alla inlägg
  • Anonym (IRL vs FL)

Korta killar...varför?

I verkliga livet håller jag inte riktigt med. Är själv kort och har dejtat korta killar och är nu gift med en kort kille. Ingen av dem har känt något behov av att hävda sig. De har varit fina män.

Här på FL håller jag dock helt med mig. Alla som skriver att de är korta verkar ha ett oerhört kvinnoförakt och självhävdelsebehov. Mycket trist!

• Anonym (IRL vs FL)
    Anonym (Rob) skrev 2024-09-05 16:17:38 följande:
    Kvinnoförakt har jag inte sett.  Däremot behöver korta killar kompensera för att de flesta kvinnor ratar korta män.   
    Kvinnor ser inte till korta män helt enkelt och som tråden visar sätter kvinnor negativa egenskaper kopplade till mäns längd. Medan man sätter positiva egenskaper till långa män.   
    Man kan ju undra vad kvinnor har för agenda egentligen.
    Nähä, men det har jag.

Märkligt att "kompensera" genom att vara ett arsle dock.
  • Anonym (IRL vs FL)
    Anonym (Owl) skrev 2024-09-05 16:10:27 följande:
    Tro mig, de finns irl också. 
    Jag tror dig! Har dock haft turen att inte dejta någon av den typen *ryser*
  • Anonym (IRL vs FL)
    Anonym (Rob) skrev 2024-09-05 16:28:12 följande:
    Vet inte riktigt vad du syftar på.
    Personligen har jag aldrig brytt mig om att kompensera. 
    Jag syftar på de korta killar på FL som försöker hävda sig genom att vara kaxiga och otrevliga. Konstigt sätt att "kompensera" på liksom. De blir bara oattraktiva.
  • Anonym (IRL vs FL)
    Anonym (Huxley) skrev 2024-09-05 16:35:43 följande:
    Av alla korta killar jag känner irl (förutom en) så har de försökt kompensera på något sätt dvs den dåliga självkänslan lyser igenom. Lite låtsashårda och ska försöka hävda sig typ snoppmätning. "Jag är minsann bäst" -attityd. 

Här på familjeliv så är det exceptionellt, se robs misogyna trådar t ex. Ganska talande exempel på ett bräckligt självförtroende, mindervärdeskomplex och projicerande. (Titta bara på dennes svar i tråden)
    Tråkigt att höra. Verkligen glad att jag sluppit det.

Ja, här på FL är det verkligen exceptionellt. Usch!
  • Anonym (IRL vs FL)
    Anonym (Rob) skrev 2024-09-05 18:02:27 följande:
    Det verkar ju du och TS också...

Jag ser ingen koppling alls vad gäller långa och korta män i förhållande till hur lugna de är.  
    Du är själv kort och verkar inte lugn. Det är väl en koppling.
  • Anonym (IRL vs FL)
    Anonym (Rob) skrev 2024-09-05 18:08:41 följande:
    Haha, jag är lugnet själv. Så hur kan du säga de när du aldrig har träffat mig ? 

Jag ser bara inte din koppling alls med korta män. När jag tittar bland vänner och kollegor.   
    Det tycker jag verkligen inte. Du skriver många och nedlåtande/aggressiva inlägg. Dag efter dag. Motsatsen till lugn.
  • Anonym (IRL vs FL)
    Anonym (Rob) skrev 2024-09-05 18:18:00 följande:
    Övervikten i samhället måste vi ta på allvar. Många människor blir sjuka eller dör pga övervikten. 
    Är övervikten på män, som oftare har bukfetma, inte farlig? För du skriver ju enbart om feta kvinnor.
Svar på tråden Korta killar...varför?