Inlägg från: Anonym (Huxley) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Huxley)

Korta killar...varför?

Anonym (IRL vs FL) skrev 2024-09-05 16:06:10 följande:

I verkliga livet håller jag inte riktigt med. Är själv kort och har dejtat korta killar och är nu gift med en kort kille. Ingen av dem har känt något behov av att hävda sig. De har varit fina män.

Här på FL håller jag dock helt med mig. Alla som skriver att de är korta verkar ha ett oerhört kvinnoförakt och självhävdelsebehov. Mycket trist!

Av alla korta killar jag känner irl (förutom en) så har de försökt kompensera på något sätt dvs den dåliga självkänslan lyser igenom. Lite låtsashårda och ska försöka hävda sig typ snoppmätning. "Jag är minsann bäst" -attityd. 

Här på familjeliv så är det exceptionellt, se robs misogyna trådar t ex. Ganska talande exempel på ett bräckligt självförtroende, mindervärdeskomplex och projicerande. (Titta bara på dennes svar i tråden)
  • Anonym (Huxley)

Lite åt hållet den där spännisen "vem var det som kastade"

ja, Rob är en liten spännis också, vilken kille som helst kan se det. Försöker återfå någon slag kontroll Pga en underliggande osäkerhet

tänk chihuahua.

Men sen så finns det korta killar som inte är arroganta. Typ short kings. 

• Anonym (Huxley)
    Anonym (Rob) skrev 2024-09-05 18:22:32 följande:
    Så alla korta killar tränar pga osäkerhet?   Varför tränar långa män då ?  De behöver ju inte vara osäkra då alla kvinnor älskar långa män ?
    Jag har aldrig sagt något om träning, är du en sån där typ som man bara vill säga åt 'släpp kylskåpet'?
  • Anonym (Huxley)
    Anonym (Rob) skrev 2024-09-05 18:34:21 följande:
    Jag var ironisk... 
    Men samtidigt om korta män skulle vara osäkra så borde i så fall tjocka kvinnor vara de också....
    Eftersom båda faller utanför idealet. 
    Oj vad du anstränger dig
  • Anonym (Huxley)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-09-05 20:49:27 följande:

Ska vi konstatera att alla korta killar är dåliga med andra ord?

O att en tjock kille är farligt medans en tjock tjej inte är något dåligt, egentligen? 

Aldrig skådat en smutskastar tråd som börjar med ts för att sedan fortsätta rakt ut till mobbning i kör med ts. Brukar vara emot ts annars, men den här tråden bryter mot mönstret. 

Ett till konstaterande. 

Alla korta män är dåliga i tjattrandet på familjeliv. Men i verkligheten så finns det några få bra korta män? 

Fortfarande är allt bara heligt och vackert med kvinnor rakt av, tills de behöver byta ut sina knäskålar, men då är det synd om dom medans en kort kille ska skylla sig själv, bli längre och ansvara över att bli mera chillare ? 

Du låter hysterisk
Svar på tråden Korta killar...varför?