Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Sambo nakenbad

Anonym (Sofie) skrev 2024-09-15 22:33:28 följande:

Stackars dig! Fy vad taskigt av henne!! Hade begärt att hon inte går på fler after work för hon misskötte sig så pass illa. Och kan hon inte lyssna är hon inget att ha. Och ta reda på vad som verkligen hände.

TS har ju givit oss en ganska klar bild över vad som hände. Hans partner hade oralsex med en annan man. Vad som hänt dessförinnan vet vi inte. Förmodligen inte TS heller. Han har också skrivit att det blir separation. TS mår förmodligen inte bra i detta läget. Det är många som stöttar honom i denna tråden. Jag har följt den, men inte skrivit tidigare. Jag har varit i en liknande situation en gång för länge sen. Jag gjorde misstaget att försöka reparera förhållandet. Det funkade inte och kostade mig fem år av misstänksamhet och bristande tillit. Som dessutom visade sig vara befogad. Jag lever nu sen 10 år i ett lyckligt förhållande med en fantastisk kvinna. Har noll kontakt med mitt ex och mina barns mamma. 
    Gör inte om mitt misstag TS! Kämpa!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Blööö) skrev 2024-09-18 21:20:06 följande:

Tack för allt stöd från många! Kändes väldigt lätt att gå tillbaka men känner mig mer och mer säker på att gå min egenväg är de rätta.

Vi har berättat för barnen och ska flytta in i lägenhet om 1 månad. Huset ska ut på försäljning. 

Tänker på dig TS ibland. Hoppas du inte mår så dåligt och att er separation går framåt. 
  • Anonym (Man)

Hej TS!
    Hoppas det håller på att ordna upp sig för dig. Snart dags för husförsäljning och inflytt i ny lägenhet antar jag. Lycka till!

Svar på tråden Sambo nakenbad