Anonym (Troligen) skrev 2024-09-11 17:34:57 följande:
Att jag inte ser så allvarligt på själva den fysiska handlingen hänger delvis samman med att jag tillåter och uppmuntrar min fru att ibland få ha sexuella upplevelser med andra män.
Kanske ungefär så som några andra har beskrivit i tråden.
Det var jag som ledde in oss på den vägen, det var på mitt initiativ och
detta sker med full öppenhet och med fullt förtroende mellan oss.
Det är oftast jag som tar initiativet och ordnar möjligheten, så att hon får chansen att ha en sådan upplevelse, om och när hon själv säger ja och vill ha det.
Jag gillar det och jag tänder på att ha en attraktiv fru som uppskattas och uppvaktas av andra män.
Dessutom vill jag ordna till min fru, som en gåva, att hon får känna sig attraktiv och åtråvärd, och att hon får chansen uppleva bra, omväxlande och inspirerande sex, med en extraordinär man och älskare.
Bland mycket annat så skänker detta henne en mycket god och stark självkänsla och det ger massor av inspiration till vårt eget sexliv.
Vi är glada människor som mår bra och som medvetet anstränger oss bejaka och ta vara på vad livet har att bjuda oss.
Denna livsstilen medför bl a att både jag och min fru är motiverade att anstränga oss hålla oss i fysiskt gott trim, det gör att vi båda månar om våra utseenden.
Vi får också massor av bekräftelse, både vi som ett par och vi båda var och en, att vi är snygga och att vi är ett vackert par.
Utöver allt det roliga och positiva, alla äventyr och upplevelser, som denna livsstilen ger oss så ser jag det också som att jag med mitt initiativ till denna livsstilen också undanröjer risken för att min fru ska känna suget efter att kolla om gräset är grönare på andra sidan.
Min fru behöver inte känna lust till eller lockas av att vara otrogen.
En sådan sak som att en annan man går ned på min fru är enbart något positivt i mina ögon och det är inte en fysiskt handling som jag ser något som helst problem med.
Tvärtom finner jag det inspirerande och jag tänder på det.
Men givetvis att det sker under vårt fulla och ömsesidiga förtroende.
Om någon lyckas inbilla sig att jag därför inte skulle vara manlig, må så vara. Då kan jag lova att du känner inte mig...
Mmm kul för dig men det har noll och intet med den här tråden att göra.
Du framstår som väldigt självcentrerad när du skriver en två sidor lång beskrivning av ditt fantastiska liv i en tråd startad av en person som precis drabbats av otrohet.