• Ascendere

Sambo nakenbad

Anonym (Blööö) skrev 2024-09-09 20:39:11 följande:

Jag packade min väska och sover hos min bror.
    Sköter de snyggt för barnen men lämnar relationen helt nu. 
    Han hade tydligen gått ner på henne i poolen..

Är så jäääävla arg.. och sviken.. 

Enligt henne händer sånt här ofta par som varit ihop länge och vill ha spänning.. 
    Jag fråga om jag kan gå och sätta på någon på fyllan och sen skylla på att shit happends när man varit ihop länge? 
    Då börja hon tjuta och ångra sig m.m. 

Då packa jag väskan sa till barnen att jag kommer hem om ett par dagar pga jobb och drog. 

beklagar allt jobbigt som du får gå igenom men helt klart gör du det enda rimliga i läget. 
    Kom ihåg att hon ångrar inte det som hände utan hon ångrar att hon blev påkommen. Detta var troligen inte första gången. 

• Ascendere
    Anonym (Teasing) skrev 2024-09-10 09:13:02 följande:

Älskar att få se män tråna efter min fru. Vi är helt ok med hon och jag. Hon känner sig sexig och jag får henne sen när vi kommit hem.

senast i somras hade vi en liknande situation, hon kliver ned i poolen naken och de män som satt där gjorde allt för att dölja sina blickar för sina fruar. 

Det är en gång där gränsen tänjdes. Hon blevså upphetsad och kåt av kvällen intutioner att frågade mig om jag var med på låta henne bli tagen av oss båda. Jag gick med viss tvekan med på det och han följde med oss hem. jag kör och i baksätet värmer dom upp. Jag gillade det, väl hemma blev han lite blyg och fick svårt med ståndet. Han såg oss älska i stället och var med på slutet där vi masserade min fru till orgasm. Nu några år senare kommer han ibland och vi är inte blyga för varandra. 

Så var stolt över din sambo, ära henne och ge henne frihet med gränser. Nästa gångr du som är i badet med en vacker kvinna som ger dig en nakenkram.

Du tillhör undantagen min vän.
    Inget fel att vara en hanrej och vara OK med det, men du behöver vara medveten om att de flesta inte fungerar som du på det området. 
  • Ascendere
    Anonym (Blööö) skrev 2024-09-10 18:37:51 följande:

Efter rätt mycket reflektion känns det som hennes ursäkter är tagna ur luften med att dr är normalt etc.
    Hon har aldrig indikerat eller gjort liknande. 

Jag kanske är gammalmodig men att kunna gå ner på henne eller röra henne när hon tillåtit en annan göra känns bara äckligt.

Kommer göra slut men på ett bra sätt så barnen blir så lite drabbade som möjligt.
    Bättre att vi går varsin väg än vara tsm för barnen.

Gör ont som fan att lämna personen man älskat och brytt sig om men kan inte släppa tanken på vad de gjorde..

Skulle inte kalla det gammalmodigt , utan normalt fungerande 
  • Ascendere
    Anonym (Troligen) skrev 2024-09-11 17:34:57 följande:
    Att jag inte ser så allvarligt på själva den fysiska handlingen hänger delvis samman med att jag tillåter och uppmuntrar min fru att ibland få ha sexuella upplevelser med andra män.
    Kanske ungefär så som några andra har beskrivit i tråden.

Det var jag som ledde in oss på den vägen, det var på mitt initiativ och 
    detta sker med full öppenhet och med fullt förtroende mellan oss.
    Det är oftast jag som tar initiativet och ordnar möjligheten, så att hon får chansen att ha en sådan upplevelse, om och när hon själv säger ja och vill ha det.

Jag gillar det och jag tänder på att ha en attraktiv fru som uppskattas och uppvaktas av andra män.
    Dessutom vill jag ordna till min fru, som en gåva, att hon får känna sig attraktiv och åtråvärd, och att hon får chansen uppleva bra, omväxlande och inspirerande sex, med en extraordinär man och älskare.
    Bland mycket annat så skänker detta henne en mycket god och stark självkänsla och det ger massor av inspiration till vårt eget sexliv.
    Vi är glada människor som mår bra och som medvetet anstränger oss bejaka och ta vara på vad livet har att bjuda oss.

Denna livsstilen medför bl a att både jag och min fru är motiverade att anstränga oss hålla oss i fysiskt gott trim, det gör att vi båda månar om våra utseenden.
    Vi får också massor av bekräftelse, både vi som ett par och vi båda var och en, att vi är snygga och att vi är ett vackert par.

Utöver allt det roliga och positiva, alla äventyr och upplevelser, som denna livsstilen ger oss så ser jag det också som att jag med mitt initiativ till denna livsstilen också undanröjer risken för att min fru ska känna suget efter att kolla om gräset är grönare på andra sidan.

Min fru behöver inte känna lust till eller lockas av att vara otrogen.

En sådan sak som att en annan man går ned på min fru är enbart något positivt i mina ögon och det är inte en fysiskt handling som jag ser något som helst problem med.
    Tvärtom finner jag det inspirerande och jag tänder på det.
    Men givetvis att det sker under vårt fulla och ömsesidiga förtroende.

Om någon lyckas inbilla sig att jag därför inte skulle vara manlig, må så vara. Då kan jag lova att du känner inte mig...

Mmm kul för dig men det har noll och intet med den här tråden att göra.

Du framstår som väldigt självcentrerad när du skriver en två sidor lång beskrivning av ditt fantastiska liv i en tråd startad av en person som precis drabbats av otrohet. 

• Ascendere
    Anonym (Troligen) skrev 2024-09-15 10:52:14 följande:
    Vi ser bara helt annorlunda på saken och vi har helt olika förmågor gällande att hantera sina egna känslor.

Jag själv skulle aldrig tillåta att mitt liv förstörs, skulle aldrig låta familjen förstöras, skulle aldrig låta barnens liv förstöras, bara på grund av en annan persons tunga.

Jag skulle aldrig tillåta att allt i livet förstörs av en egentligen totalt obetydlig fysisk handling.

Men jag har också varit mycket tydlig med att jag förstår att det kan vara så mycket annat som styr, än enbart den fysiska handlingen.

Jag har uppenbarligen en helt annan förmåga än du att bedöma betydelsen av en fysisk handling, en fysisk handling som i verkligheten och rent krasst egentligen saknar någon som helst avgörande betydelse.

Du klarar uppenbarligen inte att känslomässigt hantera en sådan liten obetydlig fysisk handling som vad en annan person gör med sin tunga.
    Jag skulle aldrig låta mina känslor spela mig ett sådant livsavgörande spratt och påverkas till en sådan grad av en så totalt obetydlig fysisk handling.

Fantastiskt, jag önskar dej stort lycka till med allt! 

• Ascendere
    Anonym (T) skrev 2024-09-18 11:26:29 följande:

Känns inte okej att hon blir sur på dig.
    Hon har badat naken med en annan man och du har bara varit snäll och ville hämta henne och visa att du bryr dig om henne. 
    Hon har tyvärr nått att dölja eftersom hon blev sur på dig.

Vet inte om du läst alla TS inlägg men det framkom efter ett tag att hon haft sex med en av sina kollegor i poolen, samma kollega som hon senare fick TS att skjutsa hem. 
  • Ascendere
    Anonym (Obalans) skrev 2024-10-16 14:10:43 följande:
    Hej där! Noterar att du tar upp obalans. Jag tror jag tolkar dig rätt men utveckla gärna ut dina teorier. Blir det alltid obalans i ett likadant fall som ts ?
    Suck..
    jaja, vi vet, du och din frus förhållande blev helt fantastiskt sen ni öppnade upp för att hon fick bli knullad av andra män.. gäsp? Att ni aldrig fattar? 
Svar på tråden Sambo nakenbad