• LinneaSj

BIM Oktober 2024

Jag tog ut min hormonspiral 29/8. Hade mens, dock bara 3 dagar 🧐, 2-4/9. Enligt kalendern bör det vara ägglossning idag men väldigt osäker på om väcykeln stämmer eftersom jag haft spiral tills slutet av augusti. Bim 2/10. Så långt kvar 😅. 

• LinneaSj

Jag har bim 2/10, ska ta graviditetstest imorgon bitti 😬👌🏼 har inga alls symtom så det känns osannolikt, men samtidigt kan det ju vara graviditet utan symtom också. Är ju tidigt om det är positivt, v 3 drygt bara. Kanske normalt att inte ha några symtom alls då.

• LinneaSj

Fortfarande förvirrad här..

Tog ut spiral 29/8. Hade tre dagar mens 2-4/5 september. Fick tydliga symptom på ägglossning 2 v därefter ca. Låg nästan varje dag innan och på samt efter ägglossning.

Bim var 2/10. Gjorde rfsu tidigt graviditetstest med negativt resultat 26/9. Fick ingen mens 2/10. Fortfarande inte. Har inga direkta symtom på graviditet, men är tröttare i kroppen än vanligt men det kan ju lika gärna vara inför mens 🧐

Lång väntan, vi tror ju jag inte är gravid pga negativt test i helgen. Ska ta nytt "normalt" test imorgon bitti..

Svar på tråden BIM Oktober 2024