• Angiesmamma

BIM Oktober 2024

Hoppar in här! jag och sambon har försökt ca 1 år med att skaffa en egen. Jag och sambon har inga gemensamma barn, men jag har barn född 2020. Hade äl runt 5-6 oktober då jag följt äglossning med clearblue advance ägglossnings stickor. Ska vara ca ÄL +10 idag. Bim enligt app är 24/10. Fick väääldigt svagt antydan till positivt idag på clearblue testa tidigt. Vågar inte tro att det är riktigt, utan kanske spökstreck.(testade inte med första urinen)

vad tror ni?  

• Angiesmamma
    Siripiri skrev 2024-10-17 18:04:25 följande:

Köp digitalt!
    Men om du hade ÄL 5-6 så borde du ju typ ha på söndag, eller har du jätte lång lutealfas?

jag hade ÄL den 6e nämligen och har BIM imorgon, dock har jag rätt kort lutealfas 🥲 

Jaa jag har ingen digitalt hemma nu. Men får köpa, har två likadana clearblue testa tidigt och tänkte ändå testa imorgon med morgonurin och se om de blir starkare. 

jag har ingen aning, min mens cykel har vart rörig Sista tre månaderna. Enligt app skulle jag ha min äglossning mycket senare den (11 ) men testa med äl stickor som visade att jag hade äglossning den 6. har vanligtvis en cykel på ca 32 dagar. 😁
  • Angiesmamma
    Siripiri skrev 2024-10-17 19:38:53 följande:
    Ahaa ja testa morgonurinen imörn så hoppas vi på starkare plus 🤩

Jassååå men räkna med 15 dagar efter ÄL som BIM 😁 Vilken app använder du? 
    Jaa hoppas hoppas!! när ska du testa eller har du redan testat denna cykel? 😄 

oh Thanks. Då räknar jag med att Bim Är den 21a då 😄👍🏼 
    jag använder både flo och p tracker 
  • Angiesmamma
    Siripiri skrev 2024-10-17 20:18:59 följande:

Håller en tumme för dig 💪🏼Ska nog skita i att testa och vänta in mensen bara, tempen ser inte alls lovande ut och inga symptom :( inte som förra cykeln när jag blev gravid. 

Gör de 😃 aha men ändras inte BIM om du skriver tex positivt ägglossningstest? 

än är det inte försent! alla graviditeter är ju olika. Jag och sambon blev gravida i maj i år som vi tyvärr var tvungna att avbryta i vecka 10 pga av misstänkt partiell mola. Den graviditeten hade jag noll symptom. Trodde verkligen inte att jag var gravid, men hade ett test tillövers liggandes hemma, så testade och vips så blev de ett plus 😄 håller tummarna för att din mens lyser med sin frånvaro! 

jo den ändrades på flo, men inte på p tracker. Dock står det enligt appen när jag loggat symptom att min mens förmodligen är beräknad att bli ca 7 dagar sen. 

• Angiesmamma
    Nanathalie skrev 2024-10-18 08:03:39 följande:

Tiden för att inbilla sig streck är tillbaks. Nu hittar jag en väldigt VÄLDIGT liten svag linje. Markerade ut den med röda prickar.

Är det bara jag? Äl+10 idag så börjar kännas kört om det inte visar sig snart.

tycker faktiskt att jag anar något ☺️
  • Angiesmamma

Dagens test. Tycker det är lite starkare än igår. köpt  ett digitalt test som jag ska ta imorgon bitti, vågar inte hoppas riktigt än på att det ska vara något. 11 dpo Idag. 
Svar på tråden BIM Oktober 2024