• Evsioon

BIM Oktober 2024

Är idag på bim+1 och hoppas på ett plus. förra veckan var jag hos gyn.  Barnmorskan sa att hon så någon i livmodern som kan vara att en blödning är på g? vilket borde vara mensen. 

Är det bara att ge upp och invänta mensen? Tycker jag har vissa graviditets symptom, men det kan ju också bara var tecken på mensen.
  • Evsioon
    TrueResolution skrev 2024-10-21 19:48:55 följande:

är på BIM+1 men ingen mens ännu & tog ett g-test imorse med negativ sticka. Inget "testa tidigt" men de borde visa ändån efter BIM kan man tycka 😂 

om man nu inte är gravid vill man liksom bara att mensen ska komma igång så man kan få börja på ny cykel 😤

Då är vi exakt samma! Jag har inte testat än. Funderar på att ta ett ikväl. men är så inställd på att mensen ska komma nu så känns onödigt att ?slösa? ett test😂
  • Evsioon
    TrueResolution skrev 2024-10-21 21:20:39 följande:

Vad kul att ha någon i samma båt! Har också varit såå inställd på att mensen skulle komma i söndagsmorse så nu känner man mest "hallå!? Det här spelet vill jag inte spela!?" 😂 

Har inte testat med morgonurin heller men tänkte vafan, det borde väl visa något ändå om jag vore gravid så känner med att man inte vill "slösa" nu 😂

Var oxå beredd i söndags morse, gjorde vaginalt ultraljud hos gyn förra veckan som sa -det är nog en blödning på g i livmodern. men då borde den ju kommit nu? eller ? Blir inte klok när jag försöker googla på om det var för tidigt att se en graviditet i livmodern?! 

har hållt mig ett par timmar nu, har tre test hemma. vet inte om jag ska testa nu eller vänta tills imorgon 
  • Evsioon
    Anonym (Ulj) skrev 2024-10-21 22:53:57 följande:
    Set hade nog knappats hunnit ske en implantation då, alldeles för tidigt att se med ULJ 😅

Nej det förstår jag. Men hon trodde ju det var en blödning på g. så jag tycker ju att mensen borde kommit nu, men den lyser med sin frånvaro?.

• Evsioon

Kunde inte hålla mig mer så tog ett test på fm som visade ett svagt men tydligt plus!!!!! :)

• Evsioon
    Nanathalie skrev 2024-10-22 12:02:55 följande:
    Åh är det sant! GRATTIS! Vilken bim+ är du på idag?

Vilket märke på gravtestet tog du? Kan du lägga in bild på det här? Nyfiken😍
     Bim +2! använde mig av rfsl snabbt och enkelt.
    och som sagt inget morgonurin.

Tack ❤️❤️
Svar på tråden BIM Oktober 2024