• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Ophelia1231

Har bara använt det denna månad, men haft flo tidigare och flo Beräknade ägglossningen samma dag som Nc, men började med nc för att bli gravid.☺️

• Anonym (L)

Nu har jag nog hunnit smälta morgonens - lite mer, och inser att jag töntigt nog är riktigt besviken? Det känns töntigt i och med att jag tog ut spiralen 13/9, och inte ens hunnit få första mensen. Dessutom hann vi bara ligga 1 gång på äl veckan och då isch 5 dagar innan äl (låg måndagen, i princip positivt äl-test torsdag eftermiddag, nästan blankt äl-test fredag). Det känns som att jag nervärderar andra som försökt så länge genom att bli besviken, och att jag hela tiden försökt nöta in tanken att det inte kommer bli något..

Mycket anspänningar har byggts upp när vi äntligen tagit steget att försöka få ett syskon, som jag längtat 😅 från att i princip ha 0 symtom hade jag sen igår ömma bröst, lite molande i blygdbenet, extrem trötthet och frossa. Jag antar att det är omställningen från att inte längre ha spiral? Jag vet att jag bara är på äl+10 och har testat med billigt test från normal (butiken), men fick svagt + på äl+9 med sonen? 

ville väl egentligen bara skriva av mig lite för jag har inte berättat för någon vän eller liknande att vi försöker med nr 2, och min man är givetvis stöttande men mer rationell än vad jag är just nu och säger att ?det kommer snart?. önskar jag var mer som honom gällande det här???? Med det sagt hoppas jag att vi INTE ses i november tråden utan att det är jag och ett helt nytt gäng, ni alla förtjänar ett plus❤️

• Ophelia1231

Okej, funderar på att ta ett test imorgon men är ändå rädd för ty bli besviken, så funderar på att vänta tills bim i helgen.☺️

• Siripiri
    Nanathalie skrev 2024-09-30 20:17:31 följande:
    Jag tar alltid kl 06, vardag som helg ringer klockan!
    Aha för det var en nedåtpil på grafen! 
  • Nanathalie
    Siripiri skrev 2024-09-30 20:48:11 följande:
    Aha för det var en nedåtpil på grafen! 
    Det står att jag tagit tempen 10 min senare än igårmorse 😂 om det kan vara det.
  • Yasen

Kommer ha ÄL nu i dagarna och har märkt sådan skillnad på mina flytningar och sexlust med Rosenrot! Har för första gången fått rikligt äggvita flytningar som jag kan dra ett par centimeter mellan fingrarna (till skillnad på vad jag tidigare trott är äggvita).

Någon annan här som ger det och märkt skillnad? 

• Snorkfrökenhär
    Yasen skrev 2024-09-30 22:09:36 följande:

Kommer ha ÄL nu i dagarna och har märkt sådan skillnad på mina flytningar och sexlust med Rosenrot! Har för första gången fått rikligt äggvita flytningar som jag kan dra ett par centimeter mellan fingrarna (till skillnad på vad jag tidigare trott är äggvita).

Någon annan här som ger det och märkt skillnad? 

Tagit det förut för många år sedan då vi försökte med barn nr 2 och då märkte jag av ÄL mer, blev gravid också 😄 När jag tog det för nån månad sen märkte jag inte av det så mkt, vet inte varför.

Vad kul att det verkar ge lite starkare ÄL för dig, bådar ju gott 🙏🏻
  • Snorkfrökenhär

Min temp tog ett skutt upp idag till tempen jag brukar ligga på efter ÄL, känns bättre än att ligga precis ovanför coverline. Måtte den stanna kvar där nu läääänge 🙏🏻😅

• Väntarpå4an

Nu kom min mens 😢 dag 34.... usch...
    Men nu blir min bim 3 november men är kvar i gruppen ändå❤️ 
    Ska börja testa äl 10/10 och förväntas ha runt den 20e🙏

• Siripiri
    Väntarpå4an skrev 2024-10-01 13:10:55 följande:

Nu kom min mens 😢 dag 34.... usch...
    Men nu blir min bim 3 november men är kvar i gruppen ändå❤️ 
    Ska börja testa äl 10/10 och förväntas ha runt den 20e🙏

Ah tråkigt :( ♥️ ja stanna 🙏🏼 
Svar på tråden BIM Oktober 2024