BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Har bara använt det denna månad, men haft flo tidigare och flo Beräknade ägglossningen samma dag som Nc, men började med nc för att bli gravid.☺️
Nu har jag nog hunnit smälta morgonens - lite mer, och inser att jag töntigt nog är riktigt besviken? Det känns töntigt i och med att jag tog ut spiralen 13/9, och inte ens hunnit få första mensen. Dessutom hann vi bara ligga 1 gång på äl veckan och då isch 5 dagar innan äl (låg måndagen, i princip positivt äl-test torsdag eftermiddag, nästan blankt äl-test fredag). Det känns som att jag nervärderar andra som försökt så länge genom att bli besviken, och att jag hela tiden försökt nöta in tanken att det inte kommer bli något..
Mycket anspänningar har byggts upp när vi äntligen tagit steget att försöka få ett syskon, som jag längtat 😅 från att i princip ha 0 symtom hade jag sen igår ömma bröst, lite molande i blygdbenet, extrem trötthet och frossa. Jag antar att det är omställningen från att inte längre ha spiral? Jag vet att jag bara är på äl+10 och har testat med billigt test från normal (butiken), men fick svagt + på äl+9 med sonen?
ville väl egentligen bara skriva av mig lite för jag har inte berättat för någon vän eller liknande att vi försöker med nr 2, och min man är givetvis stöttande men mer rationell än vad jag är just nu och säger att ?det kommer snart?. önskar jag var mer som honom gällande det här???? Med det sagt hoppas jag att vi INTE ses i november tråden utan att det är jag och ett helt nytt gäng, ni alla förtjänar ett plus❤️
Okej, funderar på att ta ett test imorgon men är ändå rädd för ty bli besviken, så funderar på att vänta tills bim i helgen.☺️
Kommer ha ÄL nu i dagarna och har märkt sådan skillnad på mina flytningar och sexlust med Rosenrot! Har för första gången fått rikligt äggvita flytningar som jag kan dra ett par centimeter mellan fingrarna (till skillnad på vad jag tidigare trott är äggvita).
Någon annan här som ger det och märkt skillnad?
Kommer ha ÄL nu i dagarna och har märkt sådan skillnad på mina flytningar och sexlust med Rosenrot! Har för första gången fått rikligt äggvita flytningar som jag kan dra ett par centimeter mellan fingrarna (till skillnad på vad jag tidigare trott är äggvita).
Någon annan här som ger det och märkt skillnad?
Min temp tog ett skutt upp idag till tempen jag brukar ligga på efter ÄL, känns bättre än att ligga precis ovanför coverline. Måtte den stanna kvar där nu läääänge 🙏🏻😅
Nu kom min mens 😢 dag 34.... usch...
Men nu blir min bim 3 november men är kvar i gruppen ändå❤️
Ska börja testa äl 10/10 och förväntas ha runt den 20e🙏
Nu kom min mens 😢 dag 34.... usch...
Men nu blir min bim 3 november men är kvar i gruppen ändå❤️
Ska börja testa äl 10/10 och förväntas ha runt den 20e🙏