• Anonym (Förstå)

Förstår inte snopp

Vet inte hur ni gör. Men jag försöker förstå hur det är att ha en snopp, hur den känns, hur killar känner under sex osv. 

Men hur jag än försöker så är det så svårt o sätta sig in i något som man inte har o aldrig kommer att ha. Jag kan förstårs försöka tänka mig hur der skulle vara o ha en men vet inte riktigt vilken känsla man ska använda. 

Hur gör ni andra när ni ska förstå er på hur det är att ha en snopp? 
    Hur ska vi kunna förstå att killar har det skönt under sex om vi inte kan sätta oss in i det? 

Om man inte kan förstå eller känna det själv då finns det inte eller. 

Jag försöker förstå men lyckas inte. Hur gör ni andra? 

• Svar på tråden Förstår inte snopp
  • Anonym (f)

Öh. Jag gör saker med en snopp som känns skönt för den som bär på den. Inte mer än så.

• Anonym (Ännu en incel/runktråd?)

Sånt är ju menat att man kommunicerar om i en relation. 

• Anonym (Gösta)
    Anonym (Ännu en incel/runktråd?) skrev 2024-09-15 22:46:03 följande:

Är det?
  • Anonym (M)

Jag har aldrig kommunicerat med en kvinna om hur det känns att ha snopp/snippa. Däremot kommunicerar vi såklart kring hur vi gör det skönt för varandra. Men det verkar inte vara det som ts undrar. Det måste vara omöjligt för en kvinna att förstå hur det känns att ha snopp och för en man att förstå hur det känns att ha en snippa. Men nyfiken förstår jag absolut att man kan vara.
    Anonym (Gösta) skrev 2024-09-15 22:48:26 följande:
    Är det?
    Ja. Iallafall den biten om sexuallivet och vad den andre parten gillar. Förstår man inte personer av motsatt kön så är ju relationer en bra startpunkt att ta lärdom från. 
    Anonym (M) skrev 2024-09-15 22:50:50 följande:
    Jag har aldrig kommunicerat med en kvinna om hur det känns att ha snopp/snippa. Däremot kommunicerar vi såklart kring hur vi gör det skönt för varandra. Men det verkar inte vara det som ts undrar. Det måste vara omöjligt för en kvinna att förstå hur det känns att ha snopp och för en man att förstå hur det känns att ha en snippa. Men nyfiken förstår jag absolut att man kan vara.
    Jag syftade som sagt på sexbiten vilket även trådstartaren nämnde. 
  • Tukt

Runka. Onani av partner är det i särklass bästa sättet att lära sig om vad som är skönt. Vare sig det är man eller kvinna.

• Anonym (Oh)
    Tukt skrev 2024-09-15 22:53:59 följande:

Runka. Onani av partner är det i särklass bästa sättet att lära sig om vad som är skönt. Vare sig det är man eller kvinna.

Ja precis. Och våga testa och leka. Att dra med ett finger över ollonets ovansida känns t ex väldigt annorlunda jämfört med stimulans av undersidan. hur hårt kan man du klämma åt skafftet, bollarna osv.
  • Anonym (Förstå)

Ni tar upp saker kring hur man lär sig vad som fungerar på det andra könet och inte. 
    Det jag tänker är hur gör ni för att förstå och sätta er in i hur det andra könet känner? Man kan väl inte förstå på riktigt om man inte sätter sig in i hur det känns. 

Men jag har svårigheter att förstå hur en penis känns. 

• Anonym (J)

Det är ingen runktråd eftersom det är en kvinna som skrivit den. 
Svar på tråden Förstår inte snopp