Inlägg från: Anonym (Förstå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förstå)

Förstår inte snopp

Vet inte hur ni gör. Men jag försöker förstå hur det är att ha en snopp, hur den känns, hur killar känner under sex osv. 

Men hur jag än försöker så är det så svårt o sätta sig in i något som man inte har o aldrig kommer att ha. Jag kan förstårs försöka tänka mig hur der skulle vara o ha en men vet inte riktigt vilken känsla man ska använda. 

Hur gör ni andra när ni ska förstå er på hur det är att ha en snopp? 
    Hur ska vi kunna förstå att killar har det skönt under sex om vi inte kan sätta oss in i det? 

Om man inte kan förstå eller känna det själv då finns det inte eller. 

Jag försöker förstå men lyckas inte. Hur gör ni andra? 

• Svar på tråden Förstår inte snopp
  • Anonym (Förstå)

Ni tar upp saker kring hur man lär sig vad som fungerar på det andra könet och inte. 
    Det jag tänker är hur gör ni för att förstå och sätta er in i hur det andra könet känner? Man kan väl inte förstå på riktigt om man inte sätter sig in i hur det känns. 

Men jag har svårigheter att förstå hur en penis känns. 

• Anonym (Förstå)
    Tukt skrev 2024-09-16 17:54:51 följande:
    Jo, fast om du leker med din partners kropp, med hjälp av beröring, så kan du ligga bredvid och se hur kroppen reagerar. Det gör du inte på samma sätt om du själv stimuleras, eller om du ligger mellan benen och ger oralsex.

Det har du ju rätt i. 
    Tror att i mitt fall jag har svårast att acceptera något jag själv inte kan uppleva eller förstå. Det är så mycket lättare att köpa något man själv kan uppleva. Men när det kommer till män så kan jag inte uppleva hur han känner och därför blir det konflikt i mitt huvud. Hur ska jag respektera och acceptera något jag själv inte kan uppleva? På ett filosofiskt plan, existerar det ens om jag inte kan tänka mig det? 

• Anonym (Förstå)
    Tukt skrev 2024-09-16 20:30:36 följande:
    Hehe, det var djupt! Cool.
    Men jag tänker att man kan läsa av andra känslor och kroppsspråk lite vad det än är. Om någon drar ett skämt och skrattar, även om du själv inte förstår skämtet så kan man ju utgå ifrån att den som garvar tycker det är kul.
    Men visst är det skillnad på de som har ett genuint intresse för kropp och snopp, jämfört med de som inte har det.
    Sedan är det ju inte bara själva köttpinnen, även män kan reagera på annan beröring också.
    Förstår hur du tänker att man ska läsa av andra människor. 
    Jag är inte ute efter någon förklaring eller detaljer på hur män känner och reagerar. Utan mina huvudbry handlar om hur man ska förstå något som man själv inte kan uppleva. 

En kvinna som talar om mens förstår jag eftersom man delar upplevelser. Men en man kan jag inte dela upplevelsen med vilket blir att jag inte kan förstå. Det är väl den uppenbarelsen som spökar. 
Svar på tråden Förstår inte snopp