Inlägg från: Anonym (Uppgiven mamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Uppgiven mamma)

Umgänges sabotage/egenmäktighet

Jag går igenom något liknande. Mitt ex ljög en himla massa om att jag skulle ha slagit barnet, sparkat hen, skrikit på hen osv, han gjorde dock detta för att han ville få sitt uppehållstillstånd förnyat och det hade han inte nån chans till innan då han inte träffade barnet någonting.

Barnet bodde hos mig hela livet (snart 6 år gammal) men togs ifrån mig förra året då pappan, den narcissistiska kameleonten, anmält mig för egenmäktighet med barn. Han vann, jag förlorade. Trots vittnen, skärmdumpar, sms konversationer och annat som visar på att pappan är den som är en farlig och kriminell person (säljer droger bland annat) blev jag ändå dömd p.g.a att han anmält och snackat en massa goja hos soc i förväg och tagit på sig offerkoftan. Jag har inga råd, men ja, det kan tyvärr bli så som du oroar dig för. Jag har gett upp på rättvisan och speciellt socialtjänsten i detta skitland... Även om det låter hemskt finner jag lite tröst i att det inte bara är jag som lider på detta sättet utan det tyvärr finns andra i liknande situationer. Styrkekramar till dig. 

Svar på tråden Umgänges sabotage/egenmäktighet