• Nanathalie

Letrozole, följas åt?

Hej tjejer!
    Jag gjorde nyligen ett tidigt vul för att bekräfta graviditeten men där fanns inget förutom en tom hinnsäck och mitt hcg var inte heller nämnvärt högt. Jag känner mig extremt orolig men ska på ett nytt vul imorgon fm och lämna blod igen. Håll tummarna ❤️

• Nanathalie

Idag fick jag se mitt lille pyre MED ETT TICKANDE HJÄRTA ❤️ Gud vad jag blev lättad. Lämnade nytt hcgprov som vi får svar på på måndagseftermiddagen.

Ser båda delar ut har jag inget att oroa mig över ❤️

Mitt tidigare värde för 2 dagar sedan på 6+0 var 3022.

• Nanathalie
    Barnlängtan2024 skrev 2025-01-10 11:38:54 följande:
    Vad va din hcg värde?❤️❤️❤️
    3022 ❤️
  • Nanathalie
    Barnlängtan2024 skrev 2025-01-10 16:06:38 följande:
    Åhhh va glad jag blir för din skull!! lilla plutten vill busa lite innan den kommer ut 😂❤️
    Hela helvete vad jag var orolig! Som vi kämpat för denhär lille personen. Vägrar släppa den ❤️
  • Nanathalie
    Miatheone skrev 2025-01-13 20:11:40 följande:

Nanathalie hur har det gått för dig idag med hcg- värdet?🙂

Godmorgon ❤️ värdet hade ökat men inte dubblats som det gärna ska, iaf öka med 58%. Men vi hoppas det ökar sakta men stabilt uppåt. Försöker att inte oroa mig. Tack för att du frågar!
  • Nanathalie

I onsdags fick jag se min lille miniperson igen och hjärtat tickade på så fint ännu ❤️ Mättes till 7+1-7+3 ungefär så är i v8. Ville bara sticka in huvudet och säga det ❤️ Hejar på er härifrån. Kram ❤️

• Nanathalie

Hej på er ❤️ 

Igår fick vi se vår bebis igen. Tyvärr hade hjärtat slutat slå 8+6, var i 9+6 igår.

Nu får jag vänta på att kroppen gör sin grej, men på 1 vecka har den ju inte fattat att bebisen dött. Alltså en missed abortion (MA).

Fattar inte kroppen innan måndag så får jag cytotec för att abortera bort det.

Kommer haka på er här inne igen när det ordnat upp sig och vi är redo att försöka igen.

Kram från mig ❤️

• Nanathalie
    EmmaJoh skrev 2025-02-09 00:26:03 följande:
    Hur gick det för dig? 

Jag har precis tagit min första dos letrozol, sista tabletten i torsdags och ultraljud nu på onsdag. Har molande värk i vänster äggstock, hoppas inget är tokigt. Någon som upplevt det? 
    Låter helt normalt, som om kroppen  förbereder inför ägglossning ❤️
  • Nanathalie
    Miatheone skrev 2025-02-12 11:07:43 följande:

Då var dagens VUL avklarat. Hade en blåsa på 20mm på höger och en 15mm på vänster sida. Var ju väldigt osäker om jag hade ägglossning sist men enligt läkaren så va den follikeln borta vilket innebär att jag då hade ägglossning så det känns ju skönt att veta. 

Men så bra! Håller tummarna för att kroppen släpper ifrån sig ett riktigt guldägg nu ❤️
  • Nanathalie
    Anonym (V) skrev 2025-02-16 21:59:40 följande:
    Nu sitter jag här med 2 positiva graviditetstest! Svaga streck men definitivt positiva. Trodde aldrig att det skulle ta på första försöket. Vi hade precis sagt att vi skulle vänta till nästa år isf då vi ska gifta oss i sommar men plötsligt händer det <3 Hoppas att det går bra för er alla andra här inne också! 
    GRATTIS! vilka fina nyheter. Vi stod också i valet och kvalet men vi vågar inte riktigt vänta pga ålder. Giftermålet får komma senare ❤️ stort grattis till plusset. Det är en helt fantastisk känsla. Så glad för er skull ❤️ njut!!
Svar på tråden Letrozole, följas åt?