• Anonym (Kom på honom)

Är det på riktigt nu?

Under en massa månader har jag känt att min man har en annan. Har inte pratat med honom om det, för jag har inga bevis, bara en magkänsla. Om jag har rätt är det en mycket yngre kvinnlig kollega som han är förtjust i. Han jobbar på en liten arbetsplats, och ibland åker hela arbetsplatsen ( färre än 10 ) på jobbresor på annan ort. Han kom hem i går efter att varit borta några dagar. Han ställde sin dataväska ( som det inte finns någon dragkedja på ) I hallen och åkte I väg och köpte mat. Under tiden vickade väskan, och en del saker ramlade ut,  så jag plockade upp sakerna som ramlat ut, bla en parfymflaska. Han använder inte parfym, bara deo.  Jag tyckte det var konstigt och fick konstiga vibbar. Googlade märket, Nexus Pheromones.  Den var helt klart använd. Typ halvfull.
    Jag lade tillbaka den i väskan, och där är jag nu  Finns det något annat den används till än det jag misstänker?

• Svar på tråden Är det på riktigt nu?
  • Studentpappa

Just att han har parfym på jobbresa skulle inte jag säga behöver betyda att han är otrogen. Jag använder aldrig parfym hemma, men ibland när jag är borta på saker med jobbet. 

Det handlar mer om att jag egentligen är en bekväm t-shirt kille som går i det jag är bekväm i hemma, men på jobb behöver jag snäppa upp mig lite. Men du har säkert fler saker att gå på än att han ibland använder parfym?

Ride it like you stole it
  • Anonym (t)
    Studentpappa skrev 2024-09-22 08:02:37 följande:

Just att han har parfym på jobbresa skulle inte jag säga behöver betyda att han är otrogen. Jag använder aldrig parfym hemma, men ibland när jag är borta på saker med jobbet. 

Det handlar mer om att jag egentligen är en bekväm t-shirt kille som går i det jag är bekväm i hemma, men på jobb behöver jag snäppa upp mig lite. Men du har säkert fler saker att gå på än att han ibland använder parfym?

Det är en feromonspray för att locka till sig brudar.

• Studentpappa
    Anonym (t) skrev 2024-09-22 11:45:01 följande:
    Det är en feromonspray för att locka till sig brudar.
    Haha, ja då är han väl både korkad och sugen. 
    Ride it like you stole it
Svar på tråden Är det på riktigt nu?