Beter han sig olämpligt eller överreagerar jag?
Min kille sitter och snapar med en fd kollega.
Min kille sitter och snapar med en fd kollega.
Jag förstår dig. Om någon frågat mig för 10 år sen hade jag troligen tyckt att det var lite överdrivet och då var jag inte ett dugg orolig eller svartsjuk. Livet smockade till, jag upptäckte att min sambo skrev med andra, mest sexistiska skämt ,uppmuntrande inlägg för att DE skulle känna sig speciella osv. Känslan av svek och otillräcklighet har tagit över mitt liv. Varför tycker de att det är värt det? De skrev tillbaka såklart. Förmodligen smickrande över att de delade någon slags hemlighet. Jag tycker det är sjukt onödigt och dumt.
Det är lite så jag känner, svek och känner mig otillräcklig. Räcker inte att han skriver och snapar med mig? Varför snapa med en annan TJEJ. Och en tjej som dessutom ville ha honom innan och har försökt och som tydligen försökt nu också. Jag tror nog dem skickar selfie också på varandra :l och hypar varandra, ger komplimanger. Jag har den känslan i magen.
Vet inte vad jag ska göra och vill inte ta upp detta igen då han blev typ defensiv och direkt sa jag är som FBI.
Men jag VET om att hade JAG snapat med en kille jag jobbat med innan som velat ha mig, det hade inte varit ok för honom
Jag reagerar på minsta ljud från telefonen nu. Undrar vem som skickar snap osv. Undrade över behovet av "nya" kompisar som var tjejer. Undrar om det har fortsatt. Kan tänka mig att egot deras kanske mår så bra så det är värt att fortsätta!?
Hur kan de tycka det är värt att hålla på så där. Jag förstår inte. Vad är dem ute efter? Inget dåligt samvete heller om de blir påkomna eller sårar dig
Hur kan de tycka det är värt att hålla på så där. Jag förstår inte. Vad är dem ute efter? Inget dåligt samvete heller om de blir påkomna eller sårar dig