Anonym (V) skrev 2024-10-05 18:45:21 följande:
Nej så behöver det inte alls vara att det är alla, som jag redan skrivit så kan vissa av tjejerna ha kvinnliga partners som också ingår i tjejgänget men gubben fick inte komma. Och på jobbet kan också flera par jobba så de är också kollegor.
Eh ja och är kollegor par så kommer de som kollegor men skulle det vara så att alla kollegor är i par med varandra utom en kollega som är ihop med en som inte är kollega, så skulle man givetvis låta denna kollega ta med sig sin partner också.
Om alla tjejer i tjejgänget är ihop med en tjej som också ingår i tjejgänget, utom en som har en kille, så hade jag bjudit alla tjejer och frågat om tjejen som är ihop med en kille velat ta med honom också, givetvis!
Varför tror du jag plötsligt skulle börja utesluta EN person när jag flera gånger sagt att jag inte skulle göra det?
Dock är det nog ganska ovanligt att alla ens kollegor utom en är ihop med en kollega, och att alla ens tjejkompisar utom en är ihop med en annan tjej i tjejgänget. Men skulle det hända så skulle givetvis som sagt den enda kollega som har en partner utanför arbetet få ta med denna, och likaså om alla tjejkompisar tar med sina flickvänner får den enda som har pojkvän ta med honom såklart!