Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

Vill ändå

Ska försöka korta ner en lång historia ?..för 3 år sen träffade jag en 19 år yngre man som jobbade tillfälligt här i Sverige. Vi hade ett sexuellt förhållande där han kom hit på helgerna

Sen 1 år är han tillbaka i sitt land, ett icke eu land i balkan?..

Grejen är att hsn utnyttjat mig på pengar. Säkerligen över 100000 sammanlagt. Har inga sparpengar kvar.

Ändå är jag bunden till honom, och hsn vill komma till Sverige o bo med mig. Problemet är då att jag blir försörjningsskyldiig?

Jag mår skitdåligt över att mina pengar är slut så jag inte har möjlighet till det?..och jag längtar så enormt efter honom ?.mitt liv o tankar kretsar kring honom ?..vad ska jag ta mig till, ? 😭

• Svar på tråden Vill ändå
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-09-25 00:36:50 följande:

Börja ta ansvar för dig själv och sluta tänka med det du har mellan benen.

Snubben har blåst dig på 100 TUSEN KRONOR! 
    Driver du med mig eller har du ingen självrespekt överhuvudtaget? 

Han vill inte bo hos dig för att han tycker om dig, utan för att du gör som han säger åt dig att göra, tom ger bort alla dina sparpengar. 

Han är destruktiv för dig! Väx upp ? 

Blåst o blåst ....jag har ju frivilligt gett honom pengarna
  • Anonym (Ledsen)

Ser mig verkligen inte som ett offer. Största problemet är att jag saknar honom, och verkligen vill att han kommer till Sverige....vilket han själv vill. För att försöka få jobb o ett bättre liv.

Men han är utfattig o jag har inte pengar att hjälpa honom hit. Ville mest ventilera 😢

• Anonym (Ledsen)
    Tow2Mater skrev 2024-09-25 22:33:03 följande:

Skaffa ett till jobb.

?
  • Anonym (Ledsen)
    felicityporter skrev 2024-09-25 22:43:17 följande:

Han älskar inte dig, det måste du väl inse? Ingen riktig man hade velat att hans älskade spenderat sina sista sparpengar på honom! Ingen! Fattar du inte att han är ett rövhål och kommer vara det för resten av livet? Absolut ingen man vill satsa på eller längtar efter. En piece of shit är vad han är.

Du har rätt. Frågan är om det är bara mig han behandlar så?  Eller om han kan älska?
  • Anonym (Ledsen)
    felicityporter skrev 2024-09-26 01:23:45 följande:
    Jag tror att han är helt jävla inkapabel att älska någon överhuvudtaget om han kan göra så mot dig, som är en fin och snäll tjej (alltså har du allt man kan önska).
    Skrev o frågade honom hur han tänkte sig "samboskapet" .

Han var iaf ärlig o sa att han inte tänkt som en relation. Han vet dock att jag känner så för honom.

Han tänkte mer att jag bara ville hjälpa honom....som jag gjort förut.

Han har redan från början sen vi träffades sagt stt åldersskillnaden är ett problem, även om han attraheras av mig.

Detta för att han en dag kandke vill ha egna barn
  • Anonym (Ledsen)
    Goneril skrev 2024-09-26 16:44:33 följande:

Han tänkte att du skulle fortsätta att hjälpa honom? Det var det värsta jag hört!. Som motprestation ska han då alltså ställa upp i sängkammarn? Hur kan du se något positivt i detta beteende? Varför sätter du inte mer värde på dig själv? Nu tar du fram bankens kontokuranter, gör ett excelark och räknar ut vad du har gett honom totalt. Sen skickar du en faktura. Utfattig? Det är inte ditt problem. Skicka fakturan via ambassaden där han bor. Släkten har säkert fått del av pengarna så nu kan de gott betala tillbaka.                                                                                                                             Tänk att jag hatar dessa lurendrejare, de kommer från fattiga länder och lyckas förföra stackars naiva svenska kvinnor vars bankkonton de tömmer. Svenska kvinnor måste börja inse vad detta egentligen handlar om och inte gå runt och tråna efter romantik. Den finns inte i den här skepnaden!

Det värsta är att JAG varit så dum, o bara grävt huvudet i sanden......
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Orvar Greenh) skrev 2024-09-26 23:55:14 följande:
    Det var sannerligen ingen svår uppgift du tog dig an och lik förbannat misslyckas du.
    ?
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Orvar Greenh) skrev 2024-09-26 23:59:45 följande:
    Ja, mitt inlägg kan väl aldrig vara menat som ett svar till den jag citerade?
    Ok
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Huva) skrev 2024-09-27 00:43:18 följande:

TS, jag lider med dig. Du törstar efter kärlek, bekräftelse, att bli åtrådd.. Så pass mycket, att när du väl får en smula av den kakan, så är du villig att offra allt för det. Det gör dig till ett lätt byte för bedragare.
    Samtidigt är det där väldigt likt ett spelberoende. Du vet att det är fel, kanske vet du även att du blir bedragen. Men kicken du får av att bli bekräftad, om ens bara för en kort stund av en främling från Balkan, gör att du är fast. 

Du är destruktiv när det gäller detta. Men det finns hjälp att få. 

Ja jag är medveten om att du har rätt. Faktum är att du är väldigt träffsäker....mitt i prick...

Vilken slags hjälp finns?
Svar på tråden Vill ändå