Inlägg från: Anonym (-) |Visa alla inlägg
  • Anonym (-)

Vad tycker du om att mannen har mage?

Anonym skrev 2024-09-26 18:51:37 följande:

Har inga problem med det så länge den inte är jättestor. 

Hoppas alla som tycker att det är äckligt och motbjudande är helt perfekta själva. 

Det handlar inte om att vara "perfekt" utan om att bry sig om vitala ting som hälsa och utseende.

Att skylla på åldern är en klen ursäkt. Det finns faktiskt äldre män utan bukfläsk och man väljer själv sina egna mat och träningsvanor. Med undantag för sjuka personer som inte har möjlighet att träna. Då blir det istället extra viktigt att se till kosten.
  • Anonym (-)
    Anonym (Ledbelly) skrev 2024-09-30 15:04:42 följande:

Intressant, de flesta verkar tycka att det är okej, att annat är viktigare. Bara knappt hälften svarar att det är avtändande.

Sen beror det naturligtvis på hur stor mage vi pratar om. Jag tänker mig en inte alltför extrem liten kulmage, ingen jätte-ölmage som hänger. 

Såna här trådar flummar lätt ut och kommer att handla om annat än det TS bad om, så läs gärna trådstarten igen...

Har du läst din egen omröstningatabell? Nästan hälften av svaren säger att fläskmagar är avtändande. Ta en hint och börja träna istället för att ursäkta efter ursäkta din egen lättja. 
  • Anonym (-)
    Anonym (Ledbelly) skrev 2024-09-30 15:25:12 följande:
    Ja, nästan hälften, vilket innebär att de flesta tycker att det okej.

Sen slirar du i diket och börjar ha fantasier om min kroppsvikt, vilket du inte vet något om och som inte den här tråden alls handlar om.
    Nej, det betyder att nästan hälften av kvinnor blir äcklade, varannan kvinna. Sen att kvinnor kan tolerera en lat fläskmage, innebär inte att de skulle finna tjockisar attraktiva.
  • Anonym (-)
    Anonym skrev 2024-09-30 15:45:13 följande:
    Ser inget alternativ där det står "äcklad", att tappa lust behöver inte framkalla äckelkänslor.
    Det är naturligtvis underförstått. Normala människor äcklas av åsynen på en ohälsosam kropp. Särskilt feta magar vilket är extremt dåligt för organen.
  • Anonym (-)
    Anonym skrev 2024-09-30 16:50:04 följande:
    Där har du generalfel min vän.
    Nej, det har jag verkligen inte. Vi är inte programmerade för att attraheras av fetma. En normalt funtad människa dras till hälsosamma kroppar med friska gener. Ölmagar skriker ohälsa och dåliga gener. Ren logik.
Svar på tråden Vad tycker du om att mannen har mage?