• Kippeman

Mest förvånande som hänt före/under/efter sex?

Har ni några händelser som sticker ut lite extra?

• Svar på tråden Mest förvånande som hänt före/under/efter sex?
  • Anonym (Glad)

Att jag måste jobba dagen efter så jag måste gå hem efter krogragg när dom inte är allt för snygga 😆

• Eurydike

Att mannen kommer i brallorna utan någon beröring alls. Jag blev väldigt förvånad första gången det hände Drömmer

• Anonym (L)
    Eurydike skrev 2024-09-27 10:33:02 följande:

Att mannen kommer i brallorna utan någon beröring alls. Jag blev väldigt förvånad första gången det hände Drömmer

Första gången? Menar du att det hänt mer än en gång? 😲.
    Det har inte hänt mig men nästan. Första gången jag dansade tryckare med en tjej och vågade lägga handen på hennes rumpa så gick det ordentligt. Fruktansvärt genant och pinsamt.
  • Eurydike
    Anonym (L) skrev 2024-09-27 10:47:20 följande:
    Första gången? Menar du att det hänt mer än en gång? 😲.
    Det har inte hänt mig men nästan. Första gången jag dansade tryckare med en tjej och vågade lägga handen på hennes rumpa så gick det ordentligt. Fruktansvärt genant och pinsamt.
    Det har hänt massor av gånger. Till slut blev jag inte förvånad längre. Kan tänka mig att det var lite genant och pinsamt med tryckaren där, men det är det ju alltid om man inte lyckas styra över sin kropp på det sätt man vill. Att det är kroppen som sitter bakom ratten så att säga ☺️🚘
  • Anonym (hurkieball)
    Eurydike skrev 2024-09-27 10:52:51 följande:
    Det har hänt massor av gånger. Till slut blev jag inte förvånad längre. Kan tänka mig att det var lite genant och pinsamt med tryckaren där, men det är det ju alltid om man inte lyckas styra över sin kropp på det sätt man vill. Att det är kroppen som sitter bakom ratten så att säga ☺️🚘
    Holy shit !     Pratar ni om vuxna män nu, och inte pojkar ?   Du måste va otrolig sexig.
  • Eurydike
    Anonym (hurkieball) skrev 2024-09-27 11:16:53 följande:
    Holy shit !     Pratar ni om vuxna män nu, och inte pojkar ?   Du måste va otrolig sexig.
    Någon var ung, någon var vuxen. Särskilt sexig är jag inte, ärligt talat, så det är mer ett sammanträffande att det hänt flera gånger 🥹
  • Anonym (JJ)
    Eurydike skrev 2024-09-27 11:21:33 följande:
    Någon var ung, någon var vuxen. Särskilt sexig är jag inte, ärligt talat, så det är mer ett sammanträffande att det hänt flera gånger 🥹
    En gång, ingen gång...två gånger en vana.
    Så något måste du ha eller göra som är extraordinärt :)
  • Anonym (L)
    Eurydike skrev 2024-09-27 10:52:51 följande:
    Ja, jag skämdes som en hund.
    Men du, kan du berätta mer hur det gått till när du fått killar/män ammmtt komma utan beröring? I vilka situationer och vad har lett fram till det? 
  • Eurydike
    Anonym (JJ) skrev 2024-09-27 13:57:15 följande:
    En gång, ingen gång...två gånger en vana.
    Så något måste du ha eller göra som är extraordinärt :)
    Närå. Jag är bara en random brud som gör random saker. Lika oansenlig som en säck med potatis i en jordkällare. Någon man drar över på natten och har glömt morgonen efter ☺️
  • Anonym (JJ)
    Eurydike skrev 2024-09-27 16:23:11 följande:
    Närå. Jag är bara en random brud som gör random saker. Lika oansenlig som en säck med potatis i en jordkällare. Någon man drar över på natten och har glömt morgonen efter ☺️
    Haha, tror jag inte ett dugg på. Det är kanske random saker som är tricket?
Svar på tråden Mest förvånande som hänt före/under/efter sex?