Fråga om kvinnor som inte vill ha/ge sex och närhet
Vill hon inte 'r det bara skaffa på annat sätt. Antingen köpa eller vara otrogen. Men det brukar sluta med separation oavsett.
Sexet är kittet som håller en relation igång
Tack för det.
Vill hon inte 'r det bara skaffa på annat sätt. Antingen köpa eller vara otrogen. Men det brukar sluta med separation oavsett.
Sexet är kittet som håller en relation igång
Suck! Blir så besviken på många män i flera av de här trådarna som behandlar sexlösa relationer.
Jag är man och lever själv i en sådan relation och kan känna igen mig i besvikelsen, frustrationen och sorgen. Men grundproblemet är inte att jag inte "får tillräckligt med fitta" - för att få det skulle jag bara behöva lämna min fru och skaffa en kk - utan att jag inte vill lämna min fru, att jag älskar henne, att hon älskar mig, samtidigt som hennes sexlust till mig har dött, vilket har skapat en väldigt svårlöst situation. Under mer än tjugo år har jag fäst mig vid den här andra människan, men jag kan inte längre dela det, i min värld, mest intima med henne. För mig är det verkligen inte bara så enkelt som att "dumpa henne och skaffa en annan".