Inlägg från: Anonym (Tjejen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjejen)

Hur länge väntar du med att ligga med en ny partner?

Anonym (H) skrev 2024-10-02 23:16:28 följande:

Har alltid blivit dumpad om jag legat på första dejten. Så nu väntar jag till tidigast tredje.

Dom jag senare blivit tillsammans med har varit fullträffar vid första mötet och jag har alltid legat på första dejten med dom. När jag inte är såld vid första dejten så avbryter jag efter den.

Så det kan tydligen vara väldigt olika och ingen generell regel.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (H) skrev 2024-10-03 11:57:10 följande:
    Har tagit till mig det som en universal sanning att killar inte vill ha en tjej som släpper till direkt. Frågade t.o.m min nuvarande om han hade fortsatt träffat mig om vi hade legat på första dejten och han sa "nej, då hade jag tyckt att du verkade oseriös". Bör även tilläggas att han försökte få mig i säng på första dejten?!! 

Varför gör män så? Är det något test eller?

Nu låter det ju som att du hade turen att träffa fullt rimliga män och man får bara gratulera.
    Ingen aning. Om jag vill så vill jag, det är inte upp till den andre att fördöma imo. Har inte träffat på någon som tyckt illa om det, tvärtom. Kanske är att jag inte spelar spel, jag är ärlig med vad jag tycker. Ligger såklart inte av några andra skäl än för att jag verkligen vill.

Jo, det är rimligt tycker jag med :)
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (H) skrev 2024-10-03 11:57:10 följande:
    Har tagit till mig det som en universal sanning att killar inte vill ha en tjej som släpper till direkt. Frågade t.o.m min nuvarande om han hade fortsatt träffat mig om vi hade legat på första dejten och han sa "nej, då hade jag tyckt att du verkade oseriös". Bör även tilläggas att han försökte få mig i säng på första dejten?!! 

Varför gör män så? Är det något test eller?

Nu låter det ju som att du hade turen att träffa fullt rimliga män och man får bara gratulera.
    Lägger till en liten disclaimer som jag kom på i efterhand:
    Jag har faktiskt legat med några män som jag var fysiskt attraherad av men som jag tyckte var något av manshoror. Dom avbröt jag med direkt efteråt eftersom dom hade fel beteende för mig. Inte tillräckligt intresserade av mig som person utan äckligt inriktade på sexet. Det fysiska var bra men inte deras personlighet. Kanske kan ge en indikation av vad man söker om det är något mer än ons.
Svar på tråden Hur länge väntar du med att ligga med en ny partner?