Inlägg från: Anonym (Satisfyer) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Satisfyer)

Kvinnlig klimax

Har du provat att använda typ en satisfyer på kvitton samtidigt som han tar dig? 

När jag träffade min man fick han pilla ihärdigt läänge  innan jag kunde komma, om jag ens kunde komma den gången. Jag njöt såklart, alltid tyckt om sex Skrattande
    Men med en satisfyer så kan jag komma flera gånger, efter en tids övning. 
    Haft och provat många leksaker då jag tidigare hade väldigt svårt att få orgasm, även själv. 
    Med en satisfyer kan jag komma på 30 sek o  jag vill. 
    Bara ett tips.

Även; jag håller med om att det blir inte lika gött om det ska jagas orgasmer! Det kan visst vara skönt för en kvinna att knulla trots att man inte kommer!

• Anonym (Satisfyer)

Autocorrect, menade såklart inte kvitton utan klittan. Cool 

• Anonym (Satisfyer)
    Anonym (Maria) skrev 2024-10-04 05:42:05 följande:
    Älskar min satisfyer fick den av min man, och den ger mig många orgasmer. Tur man har en förstående man.
    Japp! Jag och karln har ett stort utbud av olika leksaker som tas fram vid tillfälle, men satisfyern ligger i nattduksbordet och är nära till hands även för snabbisar Cool
  • Anonym (Satisfyer)

Skaffa en härlig dildo som din kille kan använda för att knulla dig även när du spänner dig mkt.
    Det tycker jag kan funka ibland. 
    Jag kan även ibland tycka att det är härligt att tänka att jag får inte röra mig, alltså typ tvinga mig själv att inte flytta runt och spänna mig trots att hela kroppen skriker efter det, då kan jag ibland komma lite oväntat.
    Bara att prova olika saker, om du känner sig trygg med din partner. Och du, jaga inte orgasmer! Kan bli så tokigt stressande att det låser sig för dig då. Om det är han som jagar din orgasm så säg att han behöver inte det utan att du njuter ändå Skrattande

Svar på tråden Kvinnlig klimax