Inlägg från: Anonym (michael) |Visa alla inlägg
  • Anonym (michael)

Sjuka skönhetstrender.

Den värsta trenden anser jag är att operera näsan för i många fall blir personen tyvärr inte attraktivare med den mindre och smalare näsan utan de ser snarare ut som Michael Jackson. Hela ansiktet ser opererat och konstigt ut. Jag antar att det beror på att de inte nöjer sig med att bara göra näsan lite mindre utan drar det till det yttersta. 

• Anonym (michael)
    Anonym (Stinathebitch) skrev 2024-10-03 15:37:03 följande:

Varför bryr du dig om det ärligt talst? Om folk i myndig ålder vill spruta in saker i rumpan så låt dem? Har en tjejkompis som har absolut inga läppar, ser inte jättekul ut. Hade du velat se ut så? Vari ligger det farliga här? Tycker personligen inte ankläppar är attraktivt men tycker tjatet om det från bittra tanter o incels är mer störande faktiskt. 

Buttra tanter och incels ser faktiskt ännu värre ut om vi ska vara ärliga. Jag tror att allt kokar ned till att man vill framhäva femin stil och vara sexuellt attraktiva. 

Man blir inte automatiskt snygg bara för att man fyller ut läpparna eller rumpan. Man kan måla läppstift på en gris men det är fortfarande en gris. 
Svar på tråden Sjuka skönhetstrender.