• Anonym (C.N)

Varför envisas ni tjejer med att visa troskanten genom byxorna?

Är det bara jag som tycker att det är fult när man ser troskanten genom byxan på tjejer? Varför envisas ni tjejer med att ha så? verkar inte vara särskilt bekvämt heller och mycket sexigare med string. Eller åtminstone hotpants modellen

• Svar på tråden Varför envisas ni tjejer med att visa troskanten genom byxorna?
  • RenLuft
    Anonym (C.N) skrev 2024-10-04 04:36:14 följande:

Är det bara jag som tycker att det är fult när man ser troskanten genom byxan på tjejer? Varför envisas ni tjejer med att ha så? verkar inte vara särskilt bekvämt heller och mycket sexigare med string. Eller åtminstone hotpants modellen

Okej. Då vet vi vad du tycker...

Fokusera på ditt liv, så fokuserar andra på sitt.
  • Anonym (Trosor)
    Anonym (C.N) skrev 2024-10-04 04:36:14 följande:

Stringtrosor kan också ha en kant som syns 
  • Anonym (J)

För att ibland orkar man inte klä upp sig sexigt hela tiden utan vill ha bekväma kläder på sig. Prova själv att ha ett snöre i röven.

• Anonym (J)

Men ofta är väl den trosan i tvätten eller så vill man bara ha några andra på sig. Sluta kolla, så slipper du det problemet.

Du är säkert en sådan som man ser halva röven på när du böjer dig ned.

• Anonym (Bryr mig inte)

För att jag bryr mig inte! jag skiter väl i vad ni tycker

string är obekvämt, ohygieniskt och känns ganska ute va?

• Anonym (L)

Jag tycker det är sexigt att se troskanten genom byxorna.

• Anonym (Linda)

Varför skulle jag bry mig om vad nån random okänd snuskgubbe tycket? 

• Anonym (Gudrun)

Tja, vi har väl viktigare och roligare saker för oss än att bry oss om vad du tycker. 

• Anonym (Anna)

Det är inget jag VISAR. Jag har trosor. Jag har byxor. Ibland ser man troskanten. Det är inget jag visar aktivt för dig. 

Svar på tråden Varför envisas ni tjejer med att visa troskanten genom byxorna?