• teddybjörnen

Vägg-skötbord, någon som har tips?

Är det någon som har inhandlat ett skötbord som fästes på väggen och enkelt kan fällas upp? Vi har så litet badrum att det troligen måste bli ett sådant. Har tittat på ikeas, som är helt ok. Men jag tyckte inte att det var så snyggt när man vek upp det. Det ser ju ut som en bur! Har också hittat BRIO-Vegga skötbord, men har ingen aning om vad det kostar. Någon som vet? Tar gärna emot tips när det gäller väggskötbord.

• Svar på tråden Vägg-skötbord, någon som har tips?
  • snorpan

Vi köpte ett på Tradera, eller om det var Blocket, som säljarna hade snickrat ihop själva. Vi har nämligen också en så liten toalett på bottenvåningen, där vi vill ha skötbordet, att vi ville ha ett som man kunde stå från sidan och byta blöjor.
    Ni kanske också är så pass händiga att ni kan snickra ihop, eller be någon i bekantskapskreten om hjälp?

• lillthaler

Hejsan!Ville bara säga att vi ska köpa ett i plåt inte heller så snyggt men väldigt bra och stabil.Ska sen köpa en spegel som vi ska sätta på så slipper man se plåten.Då tänker man kanske inte på att den är så ful.
    Ha det bra!

• MarreH

Hej! Vi har ett sånt väggskötbord Brio. Kan verkeligen rekomendera dom, är helt kanon när man inte har så mycket plats över. Sen är det kanon att man kan sätta det i vilken höjd som helst så det passar en perfekt när man ska byta. Fick det av min moster, så jag vet inte riktigt vad dom kostar men jag skulle tro att dom ligger på 500:- Kram

• teddybjörnen

Någon annan som vet mer exakt vad det kostar?

• Peppci

IKEA har ett för typ 500 kronor

• kias

Jag var faktiskt o titta på ett Brio vägg skötbord idag, på babyland kostade det ca:1500 och på barnenshus kostade det ca: 1200

• PICKIS

[quote=831347][quote-nick]snorpan skrev 2004-08-21 14:21:16 följande:[/quote-nick]

Vi köpte ett på Tradera, eller om det var Blocket, som säljarna hade snickrat ihop själva. Vi har nämligen också en så liten toalett på bottenvåningen, där vi vill ha skötbordet, att vi ville ha ett som man kunde stå från sidan och byta blöjor.

Ni kanske också är så pass händiga att ni kan snickra ihop, eller be någon i bekantskapskreten om hjälp?

[/

Har ni skötbordet kvar snorpan??

Svar på tråden Vägg-skötbord, någon som har tips?