Inlägg från: Anonym (Rob) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rob)

Kvinna - hur ser den perfekta kroppen ut på en man?

Ska man gå efter den här tråden bygger alla män på gymmet muskler i onödan.
    Om det nu inte är så att man vill imponera på sina gympolare.

• Anonym (Rob)
    Anonym (Adriane) skrev 2024-10-07 18:10:42 följande:

Jag gillar inte för smala killar i så fall måste dom ha lite muskler. Helst normalvikt till lätt övervikt, men ingen som är smalfet och dallrig, 

Det viktigaste för mig är ansiktet och leendet, egentligen kollar jag knappt på kroppen. Bara han inte är alldeles för kort.

Är du själv överviktig?   När blir han för kort?
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Kristina) skrev 2024-10-07 22:18:02 följande:

Jag är fullt nöjd med min man som ser ut som folk gör mest, inget utmärkande på något sätt.

Men om jag skulle välja "den perfekta kroppen" måste det bli Russel Crow som han ser ut i Gladiator.

Så han är inte lika sexig idag ?

• Anonym (Rob)
    Anonym (Adriane) skrev 2024-10-08 00:24:33 följande:

Nej är inte överviktig. Jag skrev vad som är för kort för mej. När han är under 170 cm.

Jag är 165 cm, vill ha en kille som iaf är lite längre än mej.

Varför jag frågade var för att du gillade lätt överviktiga killar.   Så jag antog att han behövde vara stor både på bredden och längden för att du skulle känna dig liten/kvinnlig.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Adriane) skrev 2024-10-08 10:03:40 följande:

Jag menade iofs lätt överviktig som högre BMI (lite mer bastant eller lite mer muskler). Tycker inte om ifall män ser för magra ut som stickor, ska vara normal el lite större.

Jag tycker bara det är snyggare utseendemässigt. Jag har själv inte särskilt mycket muskler, men det är för jag tycker om att se väldigt feminin ut. 

Okej, trodde det var mer för att du inte ville känna sig större än killen. 
    Men då är det mer utseendet du gillar med lite kraftigare killar.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Adriane) skrev 2024-10-08 10:27:14 följande:

Ja typ, fast jag tror inte du förstår riktIgt. Jag gillar inte kraftiga som du får det att låta, utan lite mer normalviktIga - +5 kg kanske 😁. Bara de inte ser ut som långa stolpar!  Jag gillar inte för långa killar, för då ser de ofta ut så. 

Tom Hardy typ ?  😛
  • Anonym (Rob)
    Anton Chigurh skrev 2024-10-08 12:51:58 följande:
    Merparten av männen på gymmet (gymmen) jag sliter på, är inga muskelmonster.
    Tror att flesta männen vill ha en fit lekamen. 

Lite så. 💪
    Då är det för egen skull då.  Eftersom som kvinnor verkar bry sig mindre...
Svar på tråden Kvinna - hur ser den perfekta kroppen ut på en man?