Kvinna - hur ser den perfekta kroppen ut på en man?
Ska man gå efter den här tråden bygger alla män på gymmet muskler i onödan.
Om det nu inte är så att man vill imponera på sina gympolare.
Ska man gå efter den här tråden bygger alla män på gymmet muskler i onödan.
Om det nu inte är så att man vill imponera på sina gympolare.
Jag gillar inte för smala killar i så fall måste dom ha lite muskler. Helst normalvikt till lätt övervikt, men ingen som är smalfet och dallrig,
Det viktigaste för mig är ansiktet och leendet, egentligen kollar jag knappt på kroppen. Bara han inte är alldeles för kort.
Jag är fullt nöjd med min man som ser ut som folk gör mest, inget utmärkande på något sätt.
Men om jag skulle välja "den perfekta kroppen" måste det bli Russel Crow som han ser ut i Gladiator.
Nej är inte överviktig. Jag skrev vad som är för kort för mej. När han är under 170 cm.
Jag är 165 cm, vill ha en kille som iaf är lite längre än mej.
Jag menade iofs lätt överviktig som högre BMI (lite mer bastant eller lite mer muskler). Tycker inte om ifall män ser för magra ut som stickor, ska vara normal el lite större.
Jag tycker bara det är snyggare utseendemässigt. Jag har själv inte särskilt mycket muskler, men det är för jag tycker om att se väldigt feminin ut.
Ja typ, fast jag tror inte du förstår riktIgt. Jag gillar inte kraftiga som du får det att låta, utan lite mer normalviktIga - +5 kg kanske 😁. Bara de inte ser ut som långa stolpar! Jag gillar inte för långa killar, för då ser de ofta ut så.