Inlägg från: Anonym (Kristina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kristina)

Kvinna - hur ser den perfekta kroppen ut på en man?

Jag är fullt nöjd med min man som ser ut som folk gör mest, inget utmärkande på något sätt.

Men om jag skulle välja "den perfekta kroppen" måste det bli Russel Crow som han ser ut i Gladiator.

• Anonym (Kristina)
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-07 22:23:33 följande:
    Så han är inte lika sexig idag ?
    Kanske inte fysiskt, men han har fortfarande lika fina ögonGlad.
  • Anonym (Kristina)
    Anonym (Typ) skrev 2024-10-07 22:35:22 följande:
    Han har fortfarande pengar på banken.

Om han hetat Sture, inte varit känd, jobbat på MCdonalds och bott i en hyres 2:a i ett sunkigt område, så hade situationen varit annorlunda.
    Ögonen hade nog varit lika fina om han hetat Sture etc, men jag kanske inte hade träffat honom så att jag fått möjlighet att se dem.

Det är ju lättare att få syn på kändisar på film/TV än att träffa på en anonym person som bor 62 mil bort på ett ställe dit jag aldrig har ärende.
  • Anonym (Kristina)
    Anonym (Lime) skrev 2024-10-08 13:20:39 följande:

Ni som försöker få det till att kvinnor bara går på pengarna, att hon skulle tycka det är attraherade, varför är det då trädgårdsmästaren som rika kvinnor i filmer blir attraherade av. Skrattande Måste ju finnas någon sanning bakom manuset?Flört

Sedan kan man ha en dröm-man, en helt perfekt man i fantasin, men det betyder inte att det är exakt så sin pojkvän SKA se ut...

Vi tjejer tänder med huvudet, saker som är speciella för oss personligen. 

Onda brorsan i Vampires Diary är VRÅLSEXIG, så satte på en annan film med honom, då var han inte alls lika snygg, utan det är karaktären i VD som är den sexiga.

Jag tycker att Aragorn är supermanlig, men Viggo Mortensen ser ganska töntig ut.
Svar på tråden Kvinna - hur ser den perfekta kroppen ut på en man?