Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Ni som fantiserar om att en dominant man kommer och knullar er och ser drar, vad i det lockar?

Vill gärna höra era tankar runtomkring detta scenario. Alltså om ni som är sub kan beskriva lite mer vad som är lockande med detta. 

Även undergivna män får svara såklart. 

Jag har nämligen kommit i kontakt med en som vill att jag ska utnyttja honom enbart för min köttsliga lust och undrar lite vad det är som lockar med det. 

• Svar på tråden Ni som fantiserar om att en dominant man kommer och knullar er och ser drar, vad i det lockar?
  • Anonym (A)
    Giftskåneman skrev 2024-10-08 11:33:21 följande:

Så sorgligt

Mitt inlägg eller den som skrev i tråden? 
  • Anonym (A)
    Anonym (Trolltider) skrev 2024-10-08 12:58:46 följande:

Varför utger du dig för att vara tjej? Ingen tjej skulle skriva såhär grovt. Du har skrivit flera trådar om liknande och så himla äckligt och obehagligt att du utger dig för att vara tjej för att få prata sex. 

Jag, TS? 

Jag är 100% kvinna och har alltid varit. Tycker inte att jag skriver något grovt alls i min trådstart. 

• Anonym (A)
    Anonym (C) skrev 2024-10-08 13:02:27 följande:
    Heteronormativt. Jag tänkte direkt på män som ligger med andra män för trådstarten nämner inget annat.
    Jag är heterosexuell kvinna. 
  • Anonym (A)
    Tukt skrev 2024-10-08 13:28:11 följande:

Lite svårt förstå trådstarten. Varför fråga om dominanta män om man är kvinna?
    Sexuell dominans är nog i de flesta fall rätt olika beroende på vilket kön som domineras. Inte alltid, men ofta. 

För att jag själv är dominant och inte vet hur en sub tänker. Jag hade själv aldrig tänt på detta scenario och har svårt att sätta mig in i det, men tänker att en undergiven kvinna kanske kan förklara på ett sätt så att jag förstår. Min erfarenhet är att män inte förklarar så bra. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Trolltider) skrev 2024-10-08 13:29:46 följande:
    Nej jag vet att du är man 
    Du får givetvis tro vad du vill, men jag skriver som det är. Synd att du verkar tycka att män har ensamrätten att ställa den här typen av frågor, jag trodde faktiskt att vi hade kommit längre än så. Vi kvinnor kan också ha en sexualitet, vet du.
  • Anonym (A)
    Anonym (What?) skrev 2024-10-08 15:34:03 följande:
    Finns det dominanta kvinnor? Som faktiskt går igång på det och inte bara för någon mans skull? Jag har bara hört kvinnor vara ug.

Herregud. Gå in på Darkside och kolla. 

Jag vill helst ha en yngre man som jag får använda precis som jag behagar. Vill att han ska se mig som sin gudinna. Har själv aldrig tänt på hårda tag eller nedlåtande ord, tvärtom. Det är avtändande. Men att jag själv får ta den aktiva rollen passar mig.

Varför tror du inte att det existerar dominanta kvinnor? 

• Anonym (A)
    Lazzi skrev 2024-10-08 14:25:29 följande:
    Jag som ug man personligen så kittla tanken om det är en kvinna som sätter på mig men jag känner att jag nog skulle vilja känna personen först för att kunna lita o slappna av 
    Nu har jag ju aldrig blivit tagen i bak men spännande känns tanken 

Jag förstår. 

Hade det bara varit sex för dig tror du, eller hade du även kunnat få känslor i en sån relation? Under förutsättning att du lär känna henne såklart. 

Svar på tråden Ni som fantiserar om att en dominant man kommer och knullar er och ser drar, vad i det lockar?