• Anonym (anonym)

Han släppte sig under samlaget

Jag brukar inte bry mig särskilt mycket om någon råkar släppa sig men för en vecka sen när jag hade samlag med min pojkvän så råka han göra det. Det lät högt och han avbröt direkt och skämdes. Det luktade ruttna ägg i hela rummet och jsg kände redan då att jag blev så himla äcklad men sa såklart inte det! Jag sa typ det gör inget, sånt som händer.

Nu en vecka senare känner jag mig fortfarande äcklad och ser honom på ett annat sätt. Jag kan inte ens tänka mig att ha samlag med honom just nu. Det är så löjligt, jag vet! Jag är rädd att mina känslor aldrig kommer bli som förut men jag älskar honom så mycket.

• Svar på tråden Han släppte sig under samlaget
  • Anonym (Obalans i kroppen?)
    Tukt skrev 2024-10-09 21:07:24 följande:
    Läste du ens trådstarten? Var står det där om "tid och otid"?
    Skit i det du viktigpetter.

Jag talade inte enbart om Ts utan rent allmänt. Nåt sol tydligen gick rakt över ditt lilla lilla huvud.

Sen vill jag besvara personen rakt ovan här att om dessa livsmedel ger dig gaser i magen så är det din mages sätt att säga att den inte vill ha sånt.

Jag äter ofta lök men upplever inte att löken ger mig några magbesvär. Bönor undviker man dock. Får bara magvärk av dem.
  • Tukt
    Anonym (Obalans i kroppen?) skrev 2024-10-09 21:52:04 följande:
    Skit i det du viktigpetter.

Jag talade inte enbart om Ts utan rent allmänt. Nåt sol tydligen gick rakt över ditt lilla lilla huvud.

Sen vill jag besvara personen rakt ovan här att om dessa livsmedel ger dig gaser i magen så är det din mages sätt att säga att den inte vill ha sånt.

Jag äter ofta lök men upplever inte att löken ger mig några magbesvär. Bönor undviker man dock. Får bara magvärk av dem.
    Diskutera i stället för att göra omdömen och förolämpa.
    Du börjar med att ifrågasätta TS motiv. Sedan påstår du att pojkvännen släpper sig "i tid och otid". Sedan efterkonstruerar du att att det skulle handla om något generellt. Efter det går du OT och börja prata om matvanor, snarare än det problem TS vill ha hjälp med.
    .
  • Harnok

Hahahahahaha. Tack för ett gott skratt, asgarvade av att läsa detta.

• Anonym (Obalans i kroppen?)
    Tukt skrev 2024-10-09 22:08:36 följande:
    Diskutera i stället för att göra omdömen och förolämpa.
    Du börjar med att ifrågasätta TS motiv. Sedan påstår du att pojkvännen släpper sig "i tid och otid". Sedan efterkonstruerar du att att det skulle handla om något generellt. Efter det går du OT och börja prata om matvanor, snarare än det problem TS vill ha hjälp med.
    .
    Sluta själv att vara en patetisk viktigpetter som ger order åt folk istället.

Nej, jag påstod ingenting. Sa enbart att personer som inte kan kontrollera sina gaser har nån obalans i kroppen till följd av fel kost. Pekade inte på nån särskild person.

Nej, det är inte off-topic utan enbart en förlängning av diskussionen . Lägg dig inte i andras samtal om du bara ska bråka.
  • Anonym (K)

Kan nästan garantera dig att äcklet släpper så småningom. Ligg med honom igen och sen är den där prutten glömd.

• Anonym (anonym)
    Anonym (K) skrev 2024-10-09 23:16:57 följande:

Kan nästan garantera dig att äcklet släpper så småningom. Ligg med honom igen och sen är den där prutten glömd.

Jag kan inte eftersom jag är så äcklad men hoppas hoppas verkligen att det blir bättre för jag älskar honom. Innan var jag så attraherad av honom och jag vill få tillbaka den känslan. 
  • Anonym (anonym)
    Mimosa86 skrev 2024-10-09 23:27:39 följande:

Vem använder ens ordet -samlag-

kristen?

Vi lite mer bildade
  • Anonym (omdirigera tankarna)

Hm, jag tycker mer synd om killen. Måste ha varit fruktansvärt pinsamt för honom.

Om du ska sluta tänka på det. är det bättre du fokuserar allt du kan på hans positiva sidor. Förhoppningsvis var det en engångshändelse, han kanske var nervös  under sexet. Det låter iaf som han skäms, och det är det inte alla killar som gör.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Han släppte sig under samlaget