Inlägg från: Anonym (Kan toppa det :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kan toppa det :))

Kompisens pappa

Om det är till nån tröst så är min barndomsbästis värre än dig, hon är GIFT med min pappa (Nu var han och mamma skilda iofs så ingen otrohet....men vadfaaan ändå). 1 år yngre än mig. Tog ungefär 10år för mig efter fått veta att de är ett par att sluta känna "ah men vad faaan!" Kanske 10 år till innan jag är helt ok med det? Vet ej.

Anonym (I din fantasti) skrev 2024-10-10 16:09:12 följande:
    Ojdå! Nyss hade de aldrig sex, men nu får han NOG inte så mycket hemma. Stackars honom som har en tråkig fru som ser trött ut. Vad härligt att du kan liva upp honom i din fantasti.
    Det är väl ändå ett slags manligt standardargument? "Min fru vill aldrig ha sex längre" Vilket kan betyda: "vi har ""bara"" sex 3 dagar i veckan numera.
    Anonym (Dew) skrev 2024-10-10 17:06:53 följande:
    Så länge det är en kvinna vi pratar om så är det nog många pappors väldigt förbjudna och hemliga dröm.
    Jag vill inte gräva i det där för mycket personligen. I mitt huvud fattade min barndomskompis och min pappa tycke för varandra först när jag pluggade utomlands och då var hon 20år. Hon nästan bodde hos oss (trasigt hemma) under uppväxten.  
Svar på tråden Kompisens pappa