Inlägg från: Anonym (Lilla gumman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lilla gumman)

Kompisens pappa

Har haft sex med min bästa kompis pappa. Det bara hände. Han skjutsade hem oss efter en utekväll. Först släppte vi av min polare å när vi var utanför min lägenhet så frågade jag om han vill följa med upp.... Sa också att jag hellre ångrar det jag gjort än det jag inte gjort....
     Sexet var underbart, han är en underbar älskare. 
    Nu måste jag träffa min kompis nästan varje dag och helg. 
    Blä, för mig men jag vill träffa honom igen.
    Han och hans fru har varit gifta i nästan 30 år och dom har aldrig sex längre.
    Men jag dööör om min polare får veta

• Svar på tråden Kompisens pappa
  • Anonym (Lilla gumman)

Inget jag planerade.  Jag var full och kände mig lite kaxig.  Hade aldrig trott att han skulle följa med upp.
    Vi har alltid  slängt lite meningar mellan oss men inget seriöst.  
    Nu skriver vi på snap till varandra och jag både vill och inte vill ses igen.  Tror vi blir lite tända på situationen också. Att det är förbjudet och hemligt lixom

Anonym (Elsa) skrev 2024-10-10 07:05:56 följande:

Råkade bara hända? 

Du planerade ju det. Annars hade du ju inte bjudit in honom. 

Men du mår som du förtjänar

• Anonym (Lilla gumman)

Nu har det gått några dygn sen det hände och vi kommer med stor sannolikhet att ses igen till helgen.  Min polare och hennes morsa ska åka på liten nöjestur tillsammans. 

Planen är att han ska komma till mig på kvällen och vi ska prata igenom vad som hände och hur vi vill fortsätta. 
    Vill inte han nått förhållande med honom men han är väldigt bra på det han gör och han får nog inte så mycket hemma.
    Hans fru är så tråkig och klär aldrig upp sig, ser alltid trött ut. 

Känner mig sexig av hur han ser på mig och att han vill vara med mig. Liten ego boost.
    Så länge vi är diskreta....

Svar på tråden Kompisens pappa