Han vill inte slutföra?
Jag är kanske likadan som din man (TS).
Min kvinna brukar få flera orgasmer och när hon är helt klar så är jag också klar. Det är väldigt sällan jag kommer och även om hon gärna "hjälper mig" så är jag inte intresserad av att komma själv. Varför? Det är nog en kombination av många saker. Dels så är nog min orgasm rätt simpel jämfört med hennes. Det är inget som riktigt driver mig. Hennes njutning och hennes orgasmer är mycket mer intressanta. Sen så blir jag rätt okoncentrerad och otålig också om jag skall "ta emot". Jag slaknar och tapppar lusten. Sen finns det säkert också en annan underliggande mental sak här och det härrör till att jag så länge har hört och läst om män som är själviska och egoistiska i sängen. Så många gånger jag har hört och läst om män som är usla älskare och dåliga i sängen. "här är alla fel som mannen gör i sängen osv osv". Och även om det aldrig har handlat om mig så kan jag ändå inte låta bli att ta åt mig. Så det har väl bidragit till att jag är totalt ointresserad av att försöka utforska min egen fysiska njutning.