• Tecum

En kvinna utsatte oss för övergrepp. Nu är min pojkvän förbannad för att jag försökte få henne ut ur vårt liv.

felicityporter skrev 2024-10-11 02:27:22 följande:

Jag är vanligtvis ingen person som skriker ?dumpa? för minsta lilla, men i detta fallet är det faktiskt din pojkvän som är den största skurken (trots att du också gjort fel) och en sådan typ av pojkvän kommer du aldrig någonsin att kunna lita på. 

Han är ett lika stort svin som er sjuka kompis, låt de bägge kräla i diket. Finns inget seriöst att hämta där.

Nu är du ute och seglar! Alla tre är gränslösa och klart dysfunktionella, skillnaden är att TS och den andra tjejen agerar aktivt och sysslar med olagligheter. Hon utsatte de andra för sexuellt övergrepp, TS ljög för pojkvännen och utsatte den andra för falsk tillvitelse. Pojkvännen i sin tur var passiv och vågade inte säga ifrån, inte bra men dock inte i klass med tjejernas agerande.

Jag hade aldrig tagit tillbaka en tjej som TS, hon tycks kunna få för sig vad som helst. Klart farlig.
  • Tecum
    Anonym (Oscar) skrev 2024-10-18 07:30:52 följande:
    Så han vill prata ut om en gränslös sexuell händelse som innefattade en tredje person, genom att själv ta en kompis med som stöd?

Du fattar väl själv hur han tänkt sig att det kommer att sluta. 

Sluta umgås med så gränslösa personer, när du själv är lika gränslös.
    Nja, med tanke på hur gränslöst TS agerat, med falska tillvitelser med mera kan man förstå att killen vill ha ett opartiskt vittne vid samtalet. Killen kan vara rädd för TS och inte utan anledning.
Svar på tråden En kvinna utsatte oss för övergrepp. Nu är min pojkvän förbannad för att jag försökte få henne ut ur vårt liv.