Inlägg från: Anonym (Hmmm ...., ,) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

En kvinna utsatte oss för övergrepp. Nu är min pojkvän förbannad för att jag försökte få henne ut ur vårt liv.

Anonym (Inte ärligt) skrev 2024-10-11 18:11:00 följande:
    Håller verkligen med i allt du skriver, riktigt dysfunktionellt, förutom det med att pojkvännen inte vågade säga ifrån. Jag tror inte att han VILLE säga ifrån. Han är uppenbart sugen på andra bruden.
    Den andra tjejen var nog sugen på en trekant.  Alla 3 verkar rätt knepiga, minst sagt.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Tecum skrev 2024-10-18 19:44:00 följande:
    Nja, med tanke på hur gränslöst TS agerat, med falska tillvitelser med mera kan man förstå att killen vill ha ett opartiskt vittne vid samtalet. Killen kan vara rädd för TS och inte utan anledning.
    Ja, full förståelse för killen. Han är förmodligen rädd för ts. Det skulle jag vara i hans läge. Förhållandet är garanterat SLUT, det kan du vara bombsäker på i alla fall ts. Kanske blir han ihop med den andra kvinnan istället,  de verkar ju verkligen gilla varandra ordentligt mycket. 

Bra att du skäms ts, det ska du verkligen göra. Det du har gjort är olagligt och helt sjukt. Jag hade avskytt en sån vidrig handling. 
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Hur går man vidare?) skrev 2024-10-18 23:18:20 följande:
    Det lät som det verkligen. Han sa att han inte stänger några dagar. Just nu behöver han tid att smälta alltihop. Och han ville att jag hör av mig och berättar hur det går med min terapi.
    Garanterat inte! Däremot vill han gärna ha lite koll på dig så du inte skadar honom mer. Du är farlig för honom och det vet han nu. Jag tycker inte du ska höra av dig utan lämna honom ifred. 
Svar på tråden En kvinna utsatte oss för övergrepp. Nu är min pojkvän förbannad för att jag försökte få henne ut ur vårt liv.