Är SD i kris?
Är Sverigedemokraterna just nu i en kris med regeringspartierna?
Ses de seriösa utifrån Åkessons bröllop med minst sagt intressanta gäster.
Vad tycker ni?
Är Sverigedemokraterna just nu i en kris med regeringspartierna?
Ses de seriösa utifrån Åkessons bröllop med minst sagt intressanta gäster.
Vad tycker ni?
Media är inte helt opartiskt och borde kanske rannsaka sin sk neutralitet politiskt.
Sen har det gjorts många missar av SD som parti under dessa år. Men dessa misstag rättas till och partiet blir mer och mer professionellt.
Förr ville ingen ta i dom med tång, medan nu är det inte så farligt längre och dom är i allra högsta grad med i förhandlingar och beslut. Det går inte att jämföra SD som parti för 10år sedan.
Media är inte helt opartiskt och borde kanske rannsaka sin sk neutralitet politiskt.
Sen har det gjorts många missar av SD som parti under dessa år. Men dessa misstag rättas till och partiet blir mer och mer professionellt.
Förr ville ingen ta i dom med tång, medan nu är det inte så farligt längre och dom är i allra högsta grad med i förhandlingar och beslut. Det går inte att jämföra SD som parti för 10år sedan.
Jag tycker det är fantastiskt att Jimmie som i decennier utsatts för en nagelfarande kritisk granskning av all svensk MSM inte blivit påkommen med ngt rejält!!
Gästen på bröllopet var inte inbjuden av Jimmie utan kom med som sällskap till en annan gäst! Jimmie känner honom inte och det har han förklarat om och om igen!
Att Jimmie orkat i alla år är ett under men han har mängder med duktiga medarbetare!! Min röst har han haft sedan början och så förblir det!!😊
SD:s trollfabrik gör sig förtjänta av lönen ser jag.
SD:s trollfabrik gör sig förtjänta av lönen ser jag.