• Anonym (Tips)

Han ska ut me kvinnliga kollegor

Japp, jag har ett tips. Var inte tillsammans med någon som brukar dumpa dig, som du inte litar på och som har andra mål i livet än du.

Vad är lösningen med att stänga telefonen?

• Anonym (Tips)
    Anonym (Agata) skrev 2024-10-12 16:19:36 följande:
    Jag vill inte va tillgänglig och sms honom, försöker leva mitt egna liv men går alltid i oro. Att jag antingen ska bli dumpad. Har blivit dumpad 2 ggr på en vecka :/ men han kommer alltid tillbaka. Känns inte jätte kul att han ska gå ut me kvinnliga kollegor, när han gör så:/
    Att stänga telefonen är inte att leva sitt eget liv.
    Du behöver inte ta tillbaka honom? Varför gör du det? Och om du svarar att du älskar honom, varför älskar du en man som gör att du alltid går i oro?
  • Anonym (Tips)
    Anonym (Agata) skrev 2024-10-12 16:31:47 följande:
    Jag är jätte kär i honom:/ svårt och se en vardag utan honom. Jag vet att detta inte sunt och att jag är självdestruktiv genom att stanna i detta förhållande. Men kan Verkligen inte släppa honom. Han blir gullig en period sen blir de såhär igen och allt skylls på mig:( vill bara vi ska va bra för varandra :(
    Jaha, fast nu missade du ju själva frågan:Varför älskar du en man som gör att du alltid går i oro?
  • Anonym (Tips)
    Anonym (Agata) skrev 2024-10-12 16:54:06 följande:
    För att jag tro han ska inse de han gjort är fel, att han ska inse att jag faktiskt förtjänar att bli behandlad bra. Men känns alltid som att jag gör mer för honom och försöker över kompensera med att ge och göra grejer för honom. Känns som jag jagar något jag inte kan gå och Jagar efter en känsla av lättnad
    Så du älskar någon som dessutom gör fel och som inte inser att du ska behandlas väl. Samtidigt så behandlar du dig själv som skit.
Svar på tråden Han ska ut me kvinnliga kollegor