Inlägg från: Anonym (Hanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hanna)

Pojkvän har sår på penis

I veckan så duschade jag och min pojkvän tillsammans och såg då att han har små sår på sin penis. Han sa att det gjorde ont när det kom vatten på såren.
    Han har som en ljusare rodnad vid penisroten och ovanpå den små sår som dyker upp emellanåt.
    Jag har själv besvär i underlivet med sveda och klåda men när jag varit och kollat upp mig ser dom inget. Dom tog för olika könssjukdomar på mig som klamydia, mykoplasma, svamp, herpes och gonorre som var negativt
    Vad tror ni det kan vara?

• Svar på tråden Pojkvän har sår på penis
  • Anonym (Hanna)

Tack för allas svar. Har sagt åt han flera gånger att kolla upp sig men han gör det aldrig. Vill att han ska kolla upp sig då gynekologerna ser inget på mig men eftersom det syns på honom så kanske dom kan se vad det är för något. Misstänker också herpes men mitt test var negativt så blev fundersam efter det.

• Anonym (Hanna)
    Anonym (Hanna 2) skrev 2024-10-14 15:42:34 följande:

Har din kille också blivit undersökt av läkare och testad för könssjukdomar? 
    Min man har haft liknande som din kille för ett tag sedan och visade sig vara herpes...

Han har aldrig varit till läkaren och kollat upp sig, bara jag som har gått regelbundet till gynekologen. Önskade att han kunde ringa men kan samtidigt inte tvinga honom. Han lovade mig två gånger men tar aldrig tag i det, så man blir lite besviken.
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (JB) skrev 2024-10-15 16:40:15 följande:

Men jisses, ha inte sex med honom! Och särskilt inte utan kondom!

Har inte haft sex med honom sedan han berättade och det har nu gått 2 månader. Han har inte sagt att han har haft sår men han har tydligen haft det till o från i några månader och inte berättat förrän nyligen. Pratade med han igår och sa att han måste kolla upp sig så förhoppningsvis så gör han det.
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Hanna 2) skrev 2024-10-18 10:45:01 följande:
    Det låter misstänksamt att han själv inte har velat kolla upp vad det kan vara 
    Ja såklart man funderar varför han inte vill och för min del så har detta påverkat vår relation väldigt mycket från min sida. Funderar mycket på varför han har hållt det hemligt och jag har ändå varit väldigt öppen med mina besvär och frågat han väldigt mycket om han känner av något men han har alltid sagt nej. Men så har det kommit fram att han har besvär och sen sagt att han aldrig varit otrogen, men tankarna finns såklart där ändå.
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Hanna 2) skrev 2024-10-18 12:42:15 följande:
    Det låter som om han ljuger för dig men sen kan man ju aldrig veta om han bara inte tagit det på allvar och kollat upp det för att han vet att det inte är någon könssjukdom Och inget allvarligt. Ha inte sex med honom för rån han testat sig inte ens med kondom.
    Ja kommer inte ha sex med honom förrän han kollar upp det, tack för svar! 
Svar på tråden Pojkvän har sår på penis