• Anonym (A)

Återfall?

Hej. 

jag är i samma situation som dig, jag blev deprimerad i våras och sen blev det bättre över sommaren.
    för ett par veckor sedan började jag känna mig nere igen , gjorde allt för att slippa hamna här igen , mediterade, tränade , åt bra , gick hos kurator .. men till slut la min kropp av helt. Nu ligger jag med ångest hela dagarna , kan inte ta mig upp, kan inte äta eller sova , det värsta är att jag inte kan ta hand om min dotter .. Allt känns hopplöst .. vet inte hur jag ska orka mera. Har börjat med antidepp och det har bara blivit värre.. hur lång tid tog det för dig innan det gav effekt? 
    du måste kämpa så du inte hamnar här på botten igen. 
    finns inget värre! gör allt du mår bra av och lägg all tid på dig själv just nu. 

kram 

• Anonym (A)
    Anonym (deppig) skrev 2024-10-17 20:47:15 följande:

Börjar känna mig lite bättre nu som tur är, jobbade hemifrån och tog en lång lunchpromenad. Kanske var falskt alarm, man måste kunna ha svackor, blev bara så rädd att jag blivit sjuk igen. För mig hjälpte medicin jättemycket men det tog kanske en månad och dubbel dos innan det gav effekt. Först fick jag hemsk ångest men det gick över. Lycka till och hoppas att du snart mår bättre! Kramar

Skönt att du mår bättre. förstår att du är rädd för det, mardröm att må så.. 
    skönt att höra att det blir bättre , för dagarna nu när jag börjar med medicinen har varit hemska , dom handlar bara om att försöka överleva.
    tack Hjärta
Svar på tråden Återfall?