Mannen behöver 21 utlösningar i månaden....
.....uttalade sig Urologen i TV4 i syfte att minska prostatacancer.
Är det ngn i detta forum som har denna typ av frekvens med sin partner?
.....uttalade sig Urologen i TV4 i syfte att minska prostatacancer.
Är det ngn i detta forum som har denna typ av frekvens med sin partner?
Sååå , då skulle alla munkar och djupt religiösa ha dött för länge sedan?
Är det vetenskapligt bevisat då?
Jag tror forskaren har fel.
Jag tror det är ovanligt att medelålders män får utlösning så ofta, oavsett metod.
Min partner och jag praktiserar tantra, vilket bland annat innebär att mannen avstår ejakulation vid de flesta liggen. Så även om vi nästan kommer upp i 21 ligg per månad, får min kille utlösning kanske 8 gånger.
Det hade jag gladeligen gett min man om han bara hade velat? Typ min dröm att få ligga 5 dagar av 7? vi kvinnor kan också vilja nämligen
Som mest har jag sex med min partner en gång i veckan och har själv mycket mindre lust än jag hade när jag var yngre så det blir kanske i snitt 10 utlösningar i månaden - jag måste onanera mera helt klart!
Kan man få brodera vidare lite runt TS frågeställning?
Så bortsett huruvida man får dessa 21 st utlösningarna med en partner eller ej...låt oss diskutera antalet utlösningar i sig över en månad och i relation till huruvida det motverkar prostatacancer. Det är ju en intressant frågeställning för oss män tycker jag.
Jag är inte i närheten av 21 utlösningar på en månad. Oavsett hur jag räknar (med parnter, och med onani). Så, borde jag öka takten? Borde jag onanera oftare? Är det här något som är allmänt konstaterat att man bör ha hög frekvens med utlösningar som man för att motverka prostatacancer?