• beli

Vad är det för fel på mig?!?

TS, jag måste kommentera det här med att du inte kan "ha sex".

Sex är så enormt mycket mer än k*k i f*tta. Det sistnämnda är samlag, penetration. Du kan ha sex dygnet runt utan att k*ken kommer in i f*ttan.

Jag har precis läst Marika Smiths bok "Buffésex", som är en veritabel bibel vad gäller sex som inte utgörs av den konventionella penetrationen. Jag kan verkligen rekommendera den boken, dels för att ni ska få bort fokus från problemet, dels för att fokus på annat sex kanske kan låsa upp nåt inom dig.

Med det sagt ska jag också säga att jag fick gå till gynekolog och klippa upp mig  efter att min första kille och jag hade försökt ha samlag i flera dagar. Sen hjälpte det tyvärr inte helt, utan vi fick kämpa lite till (och jag blödde flera gånger) innan vi lyckades.

• beli
    New Dawn skrev 2024-10-22 06:42:37 följande:
    Oj, från fredag förmiddag till måndag lunch, utan att träffa dig, har "de" redan börjat talat om att klippa upp dig.
    Så UMO har alltså sagt vad du ska säga till kvinnohälsan. Är det någon skillnad mot vad du själv sagt när du har ringt? Tre mottagningar har du alltså haft kontakt med. Jag gissar att "gyn" var en av dem, men vad sa den andra mottagningen? 
    Jag genomgick som sagt samma ingrepp, och det bestämde jag mig för eftersom en kompis också behövt göra det och det hjälpt henne. Jag förstår inte varför du blir så upprörd. Vissa av oss har problem som kanske inte du har.
Svar på tråden Vad är det för fel på mig?!?